Ι.Αποστολάκης: Παλαιότερων εποχών το άρθρο Μπέου, τις οποίες ξορκίζει σαν τους δαίμονες

Η πόλη δεν έχει πυξίδα για τα επόμενα 15-20 χρόνια

Τα έργα που έχει πραγματοποιήσει ανέφερε ο Αχ. Μπέος στο πολυσυζητημένο άρθρο του στην εφημερίδα Θεσσαλία την Κυριακή, με τον επικεφαλής της α ελάσσονας μειοψηφίας κ. Ιάσονα Αποστολάκη να το χαρακτηρίζει, μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Γιώργο Καρεκλίδη, ως άρθρο Δημάρχου παλαιότερων εποχών, τις οποίες όμως ο Αχ. Μπέος ξορκίζει σαν τους δαίμονες. Ο κ. Αποστολάκης τόνισε πως στον δήμο Βόλου έγινε ορισμένα έργα της καθημερινότητας, όχι όμως αυτά που σηματοδοτούν μία σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη και φυσικά δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός και καμία πυξίδα για τα επόμενα 15-20 χρόνια.

Ο κ. Αποστολάκης δεν παρέλειψε να εκφράσει και την απορία του, πως δηλαδή καταδέχτηκε ο Δήμαρχος να αρθρογραφεί σε μια εφημερίδα, την οποία λοιδορούσε και την έφτυνε, όμως όπως σημείωσε αλλάζουν οι εποχές.
Για την ουσία του άρθρου ο επικεφαλής της δημοτικής κίνησης Μαζί για τον Βόλο έκανε λόγο για τον Βόλο ως σύγχρονη, ευρωπαϊκή πόλη, όπως την αναφέρει σε ορισμένα σημεία του στο άρθρο ο Αχ. Μπέος.
« Να μας πουν πως θεωρούν μια ευρωπαϊκή πόλη. Θεωρούν μια ευρωπαϊκή πόλη που με καθυστέρηση 40 χρόνων τώρα εισάγει τα απορρίμματα srf ως μοντέλο παραγωγής όταν αυτή τη διαχείριση απορριμμάτων την εγκαταλείπουν οι σύγχρονες ευρωπαϊκές πόλεις; Είναι μία ευρωπαϊκή πόλη που μία στις δύο ημέρες έχει υπερβάσεις στους αέριους ρύπους; Που έχει 150.000 κατοίκους κι έχει κυκλοφοριακό πρόβλημα;», είπε ο κ. Αποστολάκης θέτοντας ορισμένα προς απάντηση από την δημοτική αρχή ερωτήματα.

Ο ίδιος ανέφερε για τους κυκλικούς κόμβους που έγινε λόγος στο άρθρο, πως καλώς έγιναν, όμως δεν «κουμπώνουν σε έναν συνολικό σχεδιασμό εναλλακτικών μετακινήσεων. Ευρωπαϊκή πόλη είναι αυτή που ο καθηγητής πανεπιστημίου ή το στέλεχος της πολυεθνικής πάει στη δουλεία του με το ποδήλατο. Οι κόμβοι έγιναν και πολύ καλά έγιναν. Τι προσφέρουν όμως; Μείωσαν το κυκλοφοριακό; Γιατί έτσι πριμοδοτείς το αμάξι κι εγώ δεν βλέπω τη Δημητριάδος σε καλύτερη μοίρα. Από μόνοι τους, χωρίς εναλλακτικό σχέδιο, χωρίς μια συνολική κυκλοφοριακή μελέτη δεν μπορούν να σταθούν. Εδώ και 22 χρόνια δεν έχουμε μια συνολική κυκλοφοριακή μελέτη».
Ο κ. Ασποστολάκης επεσήμανε πως δεν είναι πρόθεσή του να μηδενίσει τα έργα που έγιναν στην πόλη, πολλά όμως από τα οποία ήταν ηδη δρομολογημένα από προηγούμενους τους οποίους και μέμφεται ο Δήμαρχος κι άλλα έργα ήταν απόρροια του ΕΣΠΑ 2014-2020 της προηγούμενης κυβέρνησης «την οποία αν έχει λοιδορήσει ο Δήμαρχος», είπε χαρακτηριστικά.
«Με εξαίρεση κάποια αποσπασματικά έργα, που έπρεπε να γίνουν, η πόλη δεν έχει πυξίδα για τα επόμενα 15-20 χρόνια για την επόμενη γενιά. Δεν ξέρω εάν ο Δήμος έχει όραμα για τα 20χρονα παιδιά, τα παιδιά της πανδημίας. Πρέπει να υπάρξει κι ένας συνολικός σχεδιασμός και για τον τουρισμό, όχι μόνο να έχουμε επισκέπτες τις 5-10 μέρες τα Χριστούγεννα. Πως θα έρθουν τουρίστες; Πρέπει να δεις ως πόλη τι μπορώ να προφέρω. Το Πανεπιστήμιο θα μπορούσε έχει διεθνή συνέδρια, αλλά το Πανεπιστήμιο το πολεμάς. Στη φυσιογνωμία της πόλης θα πρέπει να συμπεριληφθούν και οι 13.000 φοιτητές. Πως διαμορφώνεις μία πόλη; Δεν είναι μόνο η διασκέδαση. Πρέπει να δεις πως μπορούν να ζουν οι νέοι και να κοιτάξεις το κομμάτι της μετακίνησης, να δημιουργήσεις υποδομές για να έρθουν νέες και start up επιχειρήσεις», τόνισε ο κ. Αποστολάκης, ο οποίος χαρακτήρισε το άρθρο του Αχ. Μπέου ως μια υποχρέωση απλά για να βγει και ως ένα άρθρο που θα μπορούσε να είχε γραφεί από οποιονδήποτε Δήμαρχο, παλαιότερων εποχών, που όμως ο Αχ. Μπέος ξορκίζει σαν τους δαίμονες.
Τέλος, ο κ. Αποστολάκης τόνισε πως στο εν λόγω άρθρο εξιστορούνται όσα έχει κάνει η δημοτική αρχή, όμως ένα εκ βαθέων άρθρο θα έπρεπε να λέει και τι δεν έχει κάνει. Να πάρει γραμμή γραμμή τις προεκλογικές εξαγγελίες και να πει τι δεν έχει κάνει.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.