Για μπάζωμα του χειμάρρου Αναύρου στο ύψος της Άλλης Μεριάς, κάνει λόγο ο πρ. Αντιδήμαρχος Πορταριάς κ. Γιάννης Γκουντέλιας. Όπως αναφέρει σε διαδικτυακή του ανάρτηση κοινοποιώντας και σχετικό φωτογραφικό υλικό, ο δρόμος που είχε υποστεί ζημιές από τα φαινόμενα Daniel και Elias και αυτή την περίοδο ανακατασκευάζεται από εργολάβο, έχει επεκταθεί μέσα στο ρέμα, με επιχωματώσεις πολλών κυβικών μέτρων που έχουν γίνει, με συνέπεια στο σημείο εκείνο να έχει στενέψει η κοίτη του. Σύμφωνα με τον κ. Γκουντέλια, “εδώ και ένα περίπου μήνα έχουν αρχίσει οι εργασίες αντιστήριξης του δημοτικού δρόμου προς Πήλιο, εντός του οικισμού της Άλλης Μεριάς που εφάπτεται στο ρέμα και είχε υποστεί σημαντικές ζημιές πριν από δύο χρόνια από τα ορμητικά νερά του χειμάρρου. Δεν γνωρίζω ποιος επιβλέπει το έργο. Εκείνο που ξέρω είναι ότι τα μπάζα της εκσκαφής εναποτίθενται εντός της κοίτης του χειμάρρου πράγμα κατά τη γνώμη μου απαράδεκτο και επικίνδυνο. Σε περίπτωση επανάληψης του φαινομένου μιας νεροποντής ,τα μπάζα μπορεί να φράξουν το ρέμα και να προκαλέσουν ζημιές στις παρόχθιες ιδιοκτησίες στην Άλλη Μεριά ή και στη Νέα Δημητριάδα απ’ όπου διέρχεται ο Άναυρος. Να μιλήσουμε για ευθύνη της δημοτικής αρχής; Αυτοί περιμένουν να κόψουν την κορδέλα στα εγκαίνια. Μην ξεχνάμε ότι για τα μπάζα έπεσε και το χαστούκι στον νεαρό που διαμαρτύρονταν, ακριβώς στο ίδιο σημείο.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































