Καταγγελία Βολιώτη για τη συμπεριφορά οδηγού σε αστικό λεωφορείο

Με αφορμή την κάρτα κίνησης ΑμεΑ. Τι λέει ο πρόεδρος της ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ Βόλου Α.Ε.

Οδηγό αστικού λεωφορείου στον Βόλο, καταγγέλλει ο Βολιώτης Τ.Κ. -τα στοιχεία του είναι στη διάθεση της ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ- καθώς την περασμένη εβδομάδα, ανέφερε ο ίδιος στο magnesianews.gr, ότι τον μείωσε αποκαλώντας τον ανάπηρο, ενώ δεν τον μετέφερε επειδή η κάρτα μετακίνησής του ήταν αθεώρητη. Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου κ. Νίκος Ευαγγελινός επεσήμανε πως καμία κάρτα δεν είναι δια βίου και όλες θα πρέπει να θεωρούνται, ασχέτως εάν το πρόβλημα του πολίτη είναι μόνιμο.
Εκνευρισμένος και ταραγμένος επέστρεψε στο σπίτι του την περασμένη Τετάρτη ο Βολιώτης Τ.Κ., ο οποίος είναι διαβητικός, καθώς όπως καταγγέλλει στο magnesianews.gr δεν μπόρεσε να μετακινηθεί με την αστική συγκοινωνία, καθώς όπως τον ενημέρωσαν ήταν αθεώρητη η κάρτα μετακίνησής του, ενώ και η συμπεριφορά του οδηγού ήταν άκρως απαξιωτική.
“Ξεκίνησα να πάω στο Νοσοκομείο για να πάρω τα φάρμακά μου. Στο πρώτο λεωφορείο που πήρα από την οδό Ιάσονος ο οδηγός, όταν του επέδειξα την κάρτα μου, μου είπε ότι είναι αθεώρητη και μου είπε να βγω από το λεωφορείο σε έντονο ύφος. Ενώ του εξήγησα πως είναι δια βίου και από την Πρόνοια μου είπαν πως δεν χρειάζεται θεώρηση, εκείνος επέμενε και τελικά κατέβηκα από το λεωφορείο.
Πήρα το επόμενο λεωφορείο και μετακινήθηκα προς το Νοσοκομείο. Έπειτα, κι αφού εξυπηρετήθηκα στο Νοσοκομείο, πήγα στη στάση να πάρω το λεωφορείο για να επιστρέψω. Όταν ανέβηκα στο λεωφορείο, έδειξα την κάρτα μετακίνησης και ο οδηγός με απότομο ύφος μου είπε να τη γυρίσω πλευρά. Μου είπε πως είναι αθεώρητη και την πέταξε κάτω. Πήρε μετά την ενδοεπικοινωνία κι άρχιζε να φωνάζει “ο ανάπηρος τι πρέπει να έχει για να μπει στο λεωφορείο;” κι όταν του έκανα νόημα να μην φωνάζει γιατί τη λέξη ανάπηρος την άκουσαν όχι μόνο όσοι ήταν μέσα στο λεωφορείο αλλά και οι απέξω, μου έδωσε σφαλιάρα στο χέρι. Ταραγμένος βγήκα από το αστικό και επέστρεψα σπίτι με τα πόδια”, είπε ο κ. Τ.Κ. στο magnesianews.gr.
Την επόμενη ημέρα ο πατέρας του Τ.Κ. βρέθηκε στα γραφεία του αστικού ΚΤΕΛ προκειμένου να καταγγείλει το περιστατικό και την συμπεριφορά του οδηγού, όμως, όπως ανέφερε στο magnesianews.gr, ενώ είδε τον προϊστάμενο κίνησης κανείς δεν του ζήτησε στοιχεία επικοινωνίας και δεν τον έχει ενημερώσει για τις εξελίξεις.
Το magnesianews.gr επικοινώνησε με τον πρόεδρο του Αστικού ΚΤΕΛ κ. Νίκο Ευαγγελινό, ο οποίος ήταν γνώστης του θέματος, καθώς είχε ήδη ενημερωθεί από το προσωπικό και τους υπευθύνους. Σημείωσε πως όλες οι κάρτες θα πρέπει να θεωρούνται, ακόμη κι αν οι πολίτες και κάτοχοί τους έχουν δια βίου πρόβλημα υγείας.
“Η εν λόγω κάρτα ήταν αθεώρητη από το 2010. Θα πρέπει και ο πολίτης να κάνει το μίνιμουμ από την πλευρά του, θεωρώντας την κάρτα μετακίνησής του”, υποστήριξε και συμπλήρωσε για τη λέξη ανάπηρος που φέρεται να ακούστηκε πως “ο οδηγός ανέφερε τι πρέπει να γίνει με την κάρτα ΑμεΑ. Έτσι λέγονται οι κάρτες αυτές, ενώ για το περιστατικό έγινε διερεύνηση και από τον σταθμάρχη και δεν γνωρίζω και τη συμπεριφορά του πολίτη εκείνη τη στιγμή. Εμείς προσπαθούμε πάντοτε να έχουμε σωστή συμπεριφορά απέναντι σε όλους”.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.