Μεγάλη εθελοντική αιμοδοσία στην ΑΣΠΑΙΤΕ Βόλου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Η Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Βόλου προσκαλεί τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, τους σπουδαστές της και το ευρύ κοινό να συμμετάσχουν σε εθελοντική αιμοδοσία, η οποία θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τον Σύλλογο Θαλασσαιμίας Νομού Μαγνησίας και την Κινητή Μονάδα της Υπηρεσίας Αιμοδοσίας του Γ.Ν. Βόλου.
Η αιμοδοσία θα διεξαχθεί την Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου και ώρες: 16:30 – 19:30, στο Παράρτημα ΑΣΠΑΙΤΕ Βόλου, Σχολικό Συγκρότημα Πρώην Πολυκλαδικού, Μελίνας Μερκούρη (Σταδίου) & Αγίου Νεκταρίου, Νέα Ιωνία -Βόλος.
Η εθελοντική αιμοδοσία αποτελεί, όπως επισημαίνει ο Σύλλογος Θαλασσιαμίας, ανιδιοτελή πράξη αλληλεγγύης και προσφοράς ζωής, καλύπτοντας ζωτικές ανάγκες συνανθρώπων μας, ιδιαίτερα ατόμων που πάσχουν από θαλασσαιμία και χρειάζονται τακτικές μεταγγίσεις αίματος.
Καλούνται όλοι όσοι μπορούν να συμμετάσχουν, να αφιερώσουν λίγα λεπτά από τον χρόνο τους για να χαρίσουν το πολυτιμότερο δώρο: το αίμα τους. Η παρουσία και η συμβολή όλων είναι πολύτιμη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.