Μηνύσεις κατ΄αγνώστων από τον Σπύρο Γάτο- Ο Δήμος καταγγέλλει ότι αφέθηκαν 30 σκυλιά στο Δημαρχείο

φωτογραφία αρχείου
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Μαζική εγκατάλειψη αδέσποτων σκύλων , 25 με 30 τον αριθμό, που μεταφέρθηκαν με φορτηγάκι από άλλες περιοχές, καταγράφηκε τις πρωινές ώρες της Τετάρτης, στην περιοχή της πλατείας Ρήγα Φεραίου, στο Δημαρχείο Βόλου, όπως κάνει γνωστό ο Δήμος σε ανακοίνωσή του.
Από την πλευρά του Δήμου Βόλου, αναφέρεται, ότι ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, κ. Σπ. Γάτος προχωρεί στην υποβολή μηνύσεων κατ ‘αγνώστων, ώστε να διευκολυνθεί η αναζήτηση των δραστών μέσα από κάμερες που λειτουργούν στην περιοχή, ενώ οι αρμόδιες υπηρεσίες παρακολουθούν ήδη τα σκυλιά προκειμένου να διαπιστώσουν αν χρειάζεται παρέμβαση για την περίθαλψη και την περισυλλογή τους.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.