Νέα κρούσματα «κλοπής» μηνυμάτων και μονάδων από τηλεφωνικές συνδέσεις

Πολλά τα παράπονα συμπολιτών σε καταναλωτικές οργανώσεις και εταιρείες τηλεφωνίας

«Μορφή… καταιγίδας», λαμβάνουν τις τελευταίες ημέρες τα παράπονα και τα ερωτήματα συμπολιτών, προς τα γραφεία των τοπικών καταστημάτων κινητής τηλεφωνίας , αλλά και στους ειδικούς τηλεφωνικούς αριθμούς των εταιρειών, για υπερβολικές και ανεξήγητες χρεώσεις, αλλά και «κατανάλωση» μηνυμάτων από αριθμούς τηλεφώνων, μέσω τρίτων!

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, μεγάλος είναι ο αριθμός των καταγγελιών, που έχουν δεχθεί και οι καταναλωτικές οργανώσεις, όπως η ΕΚΠΟΙΖΩ τις τελευταίες ημέρες, από πολίτες που διαμαρτύρονται για φουσκωμένους λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας, εξαιτίας του βομβαρδισμού τους με sms από «εταιρίες – φαντάσματα»! Κάποιες επισημάνσεις δέχθηκαν μέλη και της τοπικής Ένωσης Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, συμπολίτης καταναλωτής, μεταξύ άλλων, που εντάσσεται στο σύνολο των διαμαρτυρόμενων καταναλωτών, διαπίστωσε, ότι ενώ διέθετε υπόλοιπα μηνύματα στο λογαριασμό του, όταν τον έλεγξε το βράδυ της προηγούμενης ημέρας, το πρωί της επόμενης, είχε χρεωθεί με τουλάχιστον 36 μηνύματα, εν αγνοία του ίδιου αλλά και της εταιρείας. Η συγκεκριμένη χρέωση, μπορεί σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, να έχει προέλθει από «πενταψήφια» νούμερα διαγωνισμών ή οτιδήποτε άλλο, που είτε στο παρελθόν κάποιος συμμετείχε ή από μόνη της η «λαθραία εταιρεία», έχει «μεριμνήσει» να αποστείλει σε «υποψήφια θύματα».

Τι λένε οι καταναλωτικές οργανώσεις

«Οι συγκεκριμένες εταιρίες δηλώνουν συνήθως ως έδρα τη Βουλγαρία και την Κύπρο και καλούν μαζικά ή στέλνουν γραπτά μηνύματα σε ανυποψίαστους καταναλωτές. Όποιος κάνει το… λάθος να διαβάσει το sms, να ακολουθήσει κάποιον σύνδεσμο ή να απαντήσει σε κλήσεις που οδηγούν σε ηχογραφημένα μηνύματα, “τιμωρείται” με υπέρογκες χρεώσεις, για τις οποίες βέβαια, δεν έχουν ευθύνη οι εταιρείες τηλεφωνίας.

Η ΕΚΠΟΙΖΩ έχει δεχτεί πολλές καταγγελίες τελευταία, ειδικά από καταναλωτές για χρεώσεις μηνυμάτων από 5ψηφια νούμερα στο κινητό τους τηλέφωνο.

“Υπάρχουν φορές που ο αποστολέας προσπαθεί να δελεάσει το θύμα με δήθεν προσφορές ή διαγωνισμούς για σπίτια και ταξίδια, ώστε ο καταναλωτής όχι μόνο να διαβάσει το μήνυμα, αλλά να δώσει, σε επόμενο στάδιο, και τα προσωπικά στοιχεία του” αναφέρουν στην ΕΚΠΟΙΖΩ.

Όπως ανέφερε στο magnesianews.gr, στέλεχος εταιρείας τηλεφωνίας, επειδή τα περιστατικά είναι αρκετά, θα πρέπει οι συμπολίτες –καταναλωτές, σε συνεργασία με τις ίδιες τις εταιρείες, να διερευνήσουν τυχόν ύποπτες χρεώσεις και να μπει και «φραγή» ως υπηρεσία σε ανάλογα «πενταψήφια» νούμερα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.