Εξηγήσεις από τη ΔΕΥΑΜΒ ζητά με ερώτησή του ο δημοτικός σύμβουλος της Συμμαχίας για τον Βόλο και μέλος του ΔΣ της ΔΕΥΑΜΒ κ. Στέλιος Λημνιός, για την εγκατάλειψη του έργου του υδροηλεκτρικού σταθμού.
Ειδικότερα, ο κ. Λημνιός αναφέρει ότι το 2009 το υπουργείο περιβάλλοντος εξέδωσε άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας Υδροηλεκτρικού Σταθμού ισχύος 0,74MW ,ετήσιας παραγωγής 3440 KWh, στη θέση Μετερίζια (περιοχής Μακρυνίτσας) για λογαριασμό της ΔΕΥΑΜΒ.
Ακολούθησε η κατασκευή τοποθέτησης μεταλλικού αγωγού διαμέτρου 0,6m ,μήκους 6.000m. Μέχρι τη φάση αυτή, σύμφωνα με πληροφόρηση μου, ξοδεύτηκαν περίπου 600.000€ αλλά στη συνέχεια το έργο εγκαταλείφθηκε.
Ο δημοτικός σύμβουλος ρωτά
1. Πόσα ακριβώς χρήματα δαπανήθηκαν ;
2. Για ποιο λόγο εγκαταλείφθηκε το έργο;
3. Υπάρχουν εισηγήσεις προς το Δ.Σ. της ΔΕΥΑΜΒ σχετικές με τα προηγούμενα ερωτήματα;
4. Υπάρχουν σχετικές αποφάσεις του Δ.Σ. της “κοινωφελούς” επιχείρησης;
Ο κ. Λημνιός ζητά να του κοινοποιηθούν τα σχετικά έγγραφα που αναφέρονται στα προηγούμενα ερωτήματα, ενώ σημειώνει ότι αυτά τα ερωτήματα τα απεύθυνε δημόσια στο δήμαρχο αλλά αυτός επέλεξε τη σιωπή και τονίζει ότι ζητά άμεση ενημέρωση, προκειμένου να φέρει το θέμα στην επόμενη συνεδρίαση του ΔΣ.
Ο Στέλιος Λημνιός ζητά εξηγήσεις από τη ΔΕΥΑΜΒ για το έργο του υδροηλεκτρικού σταθμού, που εγκαταλείφθηκε
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































