Πάνω από 800 επιβάτες έφερε στο Βόλο κρουαζιερόπλοιο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το Κρουαζιερόπλοιο «VIKING SEA» σημαίας Νορβηγίας, κατέπλευσε Τρίτη 26 Απριλίου 2022 στις 8 το πρωί, στο λιμάνι του Βόλου.
Το κρουαζιερόπλοιο προερχόμενο από τον Πειραιά, μεταφέρει 818 επιβάτες και 450 άτομα πλήρωμα.
Στο πλοίο επιβαίνουν τουρίστες κυρίως από ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο και Καναδά και θα αποπλεύσει στις 18:00, με προορισμό τη Θεσσαλονίκη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.