«Που είναι το νερό κ. Μπέο;»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Δεκάδες είναι τα μηνύματα των Βολιωτών που διαμαρτύρονται για την έλλειψη νερού. Μεταξύ αυτών και ο συμπολίτης, Νίκος Γκέκας, που μέσω του magnesianews.gr, στέλνει το δικό του μήνυμα « Ποτέ θα αρχίσετε να αντιδράσετε στα ΨΈΜΜΑΤΑ του δημαρχάρα Μπεου για όλα τα ψέματα που λέει ότι θα έρθει το νερό στο Βόλο και στη Νέα Ιωνία? Σταματήστε να τον λιβανιζετε και αρχίστε την κριτική και την δημοσιογραφικη πίεση στον ψεύτη και απατεώνα!
Δεν υπάρχει νερό στα μάρκετ στο σπίτι και δεν έχουμε κάνει μπάνιο από την Δευτέρα!

Ο Μπεος εχθές κατά τις 1,5 καθότανε μαζί με τον Λουλη σε μικρή ταβέρνα Αναλήψεως με Γκλάβανη (έχω φωτογραφία) και έτρωγε λες και ήταν μια απλή Παρασκευή.

Όσο δεν ασκείτε ΚΡΙΤΙΚΉ εσείς οι δημοσιογράφοι αυτός θα συνεχίζει να κάνει προεκλογική εκστρατεία με ΨΈΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ.
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΕΛΕΟΣ

Ευχαριστώ
Νίκος Γκέκας».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.