Σ. Αναγνώστου στο Ράδιο ΕΝΑ: «Μέχρι τέλος του χρόνου το scrap στην τρίτη προβλήτα»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΒ είπε ότι αν τελειώσουν οι εκσκαφές ίσως η δραστηριότητα μεταφερθεί και νωρίτερα

Στην τρίτη προβλήτα θα έχει μεταφερθεί η δραστηριότητα του scrap, μέχρι το τέλος του χρόνου, όπως προβλέπεται από την Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ), όπως τονίστηκε σε σύσκεψη που έγινε την περασμένη εβδομάδα στην Π.Ε. Μαγνησίας για τη μείωση της οποιασδήποτε όχλησης ενδέχεται να προκαλείται από την δραστηριότητα αυτή.

Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Οργανισμός Λιμένος Βόλου Α.Ε. Σωκράτης Αναγνώστου, μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Δημήτρη Καρεκλίδη, πιθανόν, όταν τελειώσουν οι εκσκαφές και μπορεί να μεταφερθεί η δραστηριότητα, να γίνει και νωρίτερα.
Σημειώνεται ότι όπως τονίστηκε στη σύσκεψη που έγινε υπό τον περιφερειάρχη Δημ. Κουρέτα, δέσμευση του ΟΛΒ είναι ο τακτικός καθαρισμός λιμανιού για αποφυγή επαναιώρησης σωματιδίων και η μεταφορά της προβλήτας scrap στη νέα προβλήτα έως 31/12/2025.
Ο κ. Αναγνώστου τόνισε ότι εργολαβία για τη μεταφορά της δραστηριότητας στην τρίτη προβλήτα, έγινε αφού ο ΟΛΒ μπόρεσε και βρήκε χρήματα κοινοτικά, γιατί δεν ήταν εύκολο να δώσει αυτά τα εκατομμύρια Ευρώ για να κατασκευαστούν οι υποδομές αυτές και πλέον με πολύ καλύτερη διαχείριση, η δραστηριότητα αυτή μπορεί να μεταφερθεί στο συγκεκριμένο σημείο.

Η σύμβαση για επισκευή στον λιμενοβραχίονα
Αναφορικά με την σύμβαση που υπογράφηκε την περασμένη εβδομάδα για την επισκευή έργων στον λιμενοβραχίονα, ο διευθύνων σύμβουλος είπε ότι έργα θα αφορούν την επισκευή στο σημείο που υπάρχει ζημιά, όπου «κούφωσε» από το θαλασσινό νερό και απαγορεύτηκε η προσέγγιση προς τον φάρο του ακρομόλιου, ώστε να δοθεί η δυνατότητα στους πολίτες να φτάνουν μέχρι το άκρο του.

Ο κ. Αναγνώστου τόνισε ότι ο λιμενοβραχίονας έχει και άλλες ζημιές, που έχουν επισημανθεί σε μελέτες που έγιναν, με κόστος άνω των 2 εκ. €, χρήματα που δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή, ενώ είπε ότι ευελπιστεί να βρίσκονται σιγά – σιγά, ώστε να μπορέσουν να γίνουν οι απαιτούμενες επισκευές. Ο ίδιος είπε ότι όταν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα και βρεθούν χρήματα η Διοίκηση του ΟΛΒ κινείται τάχιστα, απλά στο συγκεκριμένο σημείο άργησε, γιατί βγήκαν δύο άγονες δημοπρασίες και με την τρίτη δημοπρασία και τις γραφειοκρατικές καθυστερήσεις, ενώ είχε ξεκινήσει από το 2024, υπογράφηκε η σύμβαση τον Ιούλιο του 2025 και εκτιμάται ότι μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου να έχει αποκατασταθεί το συγκεκριμένο σημείο.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο, εάν επισκευάζονται σημεία που θεωρούνται επικίνδυνα, όπως το συγκεκριμένο, που είχε απαγορευτεί η κυκλοφορία, θα προλάβουμε μελλοντικά να μη δημιουργούνται ανάλογα προβλήματα.

Ο κ. Αναγνώστου τέλος, αναφέρθηκε στο περιβαλλοντικό τέλος των 5 € για τους επιβάτες κρουαζιερόπλοιων και τουριστικών σκαφών, λέγοντας ότι τα χρήματα αυτά σε ένα πλοίο που φέρνει 3.000 και 3.500 επιβάτες είναι σημαντικό, ωστόσο τα χρήματα αυτά δεν καταλήγουν στον ΟΛΒ, αλλά στο κράτος και είναι άγνωστο αν αυτά τα χρήματα δοθούν για υποδομές λιμανιών. Επίσης είπε ότι το συγκεκριμένο στο τέλος είναι χαμηλό στη χώρα μας, σε αντίθεση με γειτονικές χώρες, αλλά και σε ελληνικά λιμάνι που έχουν μεγάλη επιβάρυνση, όπως για παράδειγμα στη Μύκονο που ανέρχεται σε 20 €/άτομο.

Απόδοση ραδιοφωνικής συνέντευξη Ντίνος Στεργιόπουλος

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.