Σε έξαρση η παράνομη στάθμευση στον Βόλο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σε οριακό σημείο έχει φτάσει η κατάσταση με την παράνομη στάθμευση στον Βόλο, με τα οχήματα να παρκάρουν παντού, μέχρι και σε ράμπες για Άτομα με Αναπηρία, όπως αναφέρει δημότης.

Ζητεί να μπει τάξη και στο θέμα των διπλοπαρκαρισμένων οχημάτων από τις αρμόδιες αρχές ώστε να σταματήσει να προκαλείται εκνευρισμός στους οδηγούς, από την κατάσταση που δημιουργείται στους δρόμους.

«Η κατάσταση με το παράνομο παρκάρισμα στον Βόλο έχει φτάσει πλέον σε οριακό σημείο. Καθημερινά στους δρόμους της πόλης επικρατεί πλήρης ασυδοσία, με αυτοκίνητα παρκαρισμένα πάνω σε πεζοδρόμια, σε διαβάσεις πεζών, σε γωνίες δρόμων και μπροστά σε ράμπες για άτομα με αναπηρία.

Οι πεζοί αναγκάζονται να κατεβαίνουν στο οδόστρωμα για να μπορέσουν να περάσουν, με κίνδυνο για την ασφάλειά τους. Η κατάσταση είναι ακόμη χειρότερη για ηλικιωμένους, γονείς με καροτσάκια και άτομα με κινητικές δυσκολίες, που πολλές φορές δεν έχουν κανέναν τρόπο να κινηθούν με ασφάλεια. Παράλληλα, το διπλοπαρκάρισμα σε κεντρικούς δρόμους έχει γίνει καθημερινό φαινόμενο, προκαλώντας κυκλοφοριακό χάος και εκνευρισμό στους οδηγούς. Το ερώτημα που προκύπτει είναι απλό: Υπάρχει έλεγχος; Υπάρχει πρόθεση να εφαρμοστεί ο νόμος; Η εικόνα που παρουσιάζει η πόλη καθημερινά μόνο απογοήτευση προκαλεί στους κατοίκους.

Ο Βόλος είναι μια πόλη που θέλει να θεωρείται σύγχρονη και φιλόξενη, όμως η κατάσταση στους δρόμους της δείχνει το ακριβώς αντίθετο. Είναι καιρός οι αρμόδιες αρχές να αναλάβουν δράση και να μπει επιτέλους μια τάξη» αναφέρει χαρακτηριστικά κάτοικος της πόλης.

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.