Σύσκεψη θα πραγματοποιήσουν σήμερα Πέμπτη οι ιδιοκτήτες ταξί του Βόλου για να εξετάσουν το ενδεχόμενο να προχωρήσουν και εκείνοι σε απεργία, με τους συναδέλφους τους στην Αθήνα να έχουν ξεκινήσει από την Τρίτη απεργία διαρκείας, διαμαρτυρόμενοι για το νομοσχέδιο που αλλάζει πολλά στο μεταφορικό έργο. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του VolosTaxi, Ευδόκιμο Πασχαλίδη, το Δ.Σ. του τοπικού συλλόγου θα συνεδριάσει εξετάζοντας τη δυνατότητα των δυναμικών κινητοποιήσεων, χωρίς να αποκλείεται και η πιθανότητα οι ταξιτζήδες να τραβήξουν χειρόφρενο για ημέρες, διαμαρτυρόμενοι για τα όσα προβλέπει το νομοσχέδιο που φέρνει η κυβέρνηση μέσω του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών, Κωνσταντίνου Κυρανάκη.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































