Στη Δικαιοσύνη καταφεύγουν οι εργαζόμενοι του Δήμου κατά του Αχ. Μπέου και του Θάνου Θεοδώρου για τα Μέσα Ατομικής Προστασίας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Άρνηση της δημοτικής αρχής να καταβάλει χρηματική αποζημίωση για τα ΜΑΠ που δεν δόθηκαν τα προηγούμενα χρόνια

Στη Δικαιοσύνη προσφεύγει ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ Μαγνησίας κατά της δημοτικής αρχής αλλά και κατά του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου για παράβαση καθήκοντος, για τη μη καταβολή της χρηματικής αποζημίωσης για τα ΜΑΠ στους δικαιούχους.
Η νέα σύνθεση του ΔΣ, μετά την παραίτηση της κ. Βαγιονέτα από τη ΔΑΣ ΟΤΑ, έγινε ομόφωνα αποδεκτή με αποχή των ψήφων της ΔΑΣ και είναι εξής:
Θάλεια Στάχτου, Πρόεδρος
Δημήτριος Χριστοδούλου, Αντιπρόεδρος Α
Ειρήνη Μαρία Βαγιονέτα, Αντιπρόεδρος Β
Τζαννέτος Παπαγεωργιου, Γενικός Γραμματέας
Μάχη Κωστίμπα, Ταμίας
Νίκη Πέπα,Αναπληρώτρια Γενική Γραμματέας
Λαμπρογιώργος Δημήτρης Αναπληρωτής Ταμία
Στη συνεδρίαση της Τετάρτης , όπως σημειώνει ο Σύλλογος, στην ημερήσια διάταξη ήταν η λήψη απόφασης για συνέχεια της διεκδίκηση της χρηματικής αποζημίωσης από τους Δήμους για χορήγηση Μέσων Ατομικής Προστασίας(ΜΑΠ).
Συγκεκριμένα, αφορά την καταβολή των σχετικών αποζημιώσεων σε χρήμα για τις περιόδους 2024–2025, που δεν καταβλήθηκαν από τη Δημοτική Αρχή Βόλου.
Ο Σύλλογος αποφάσισε ομόφωνα να συνεχιστούν άμεσα όλες οι νομικές ενέργειες – τόσο κατά του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου (παράβαση καθήκοντος) όσο και κατά της Δημοτικής Αρχής –για τη μη καταβολή της χρηματικής αποζημίωσης για τα ΜΑΠ στους δικαιούχους.
«Διάφανα» τα οικονομικά του Συλλόγου
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Μαγνησίας «η ΔΑΣ-ΟΤΑ Μαγνησίας φωνασκεί ξανά για «άπλετο φως» στα οικονομικά, ενώ όλα είναι ήδη διάφανα και ελεγμένα – απλώς αρνούνται να το δουν, γιατί τους βολεύει το σκοτάδι των συκοφαντιών τους».
Όπως σημειώνεται, η ταμίας , με σύμφωνη γνώμη του προεδρείου, συγκάλεσε την Ελεγκτική Επιτροπή – τον απόλυτο θεσμικό μηχανισμό ελέγχου στις συνδικαλιστικές οργανώσεις. Η Επιτροπή επιβεβαίωσε, όπως σημειώνει ο Σύλλογος, τα πάντα, παρουσιάστηκε και το σχετικό έγγραφο, γκρεμίζοντας τις αερολογίες, όπως τις χαρακτηρίζει, της ΔΑΣ.
«Εσείς που απαιτείτε «άπλετο φως»; Το φως λάμπει, εσείς κλείνετε τα μάτια!
Όλα τα στοιχεία είναι άμεσα διαθέσιμα χάρη στην καθιέρωση ηλεκτρονικών πληρωμών. Έγινε από την ταμία αναλυτική παρουσίαση των οικονομικών δεδομένων του Συλλόγου και δεσμεύτηκε για τριμηνιαίες αναλυτικές αναφορές στο Δ.Σ.
Αυτή είναι και η πραγματική λογοδοσία, όχι οι επαναλαμβανόμενες, υπογεγραμμένες καταγγελίες και συκοφαντίες της ΔΑΣ ΟΤΑ.
Με τη συζήτηση που ακολούθησε και τις σχετικές αποφάσεις δόθηκε αποστομωτική απάντηση στα συκοφαντικά δημοσιεύματα και δηλώσεις που είδαν το φώς της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα πράγμα το οποίο εκφράστηκε και με την παραίτηση μέλους και αποδυνάμωση της ΔΑΣ και την διεύρυνση της στήριξης στην πλειοψηφία με την παραπέρα ενίσχυση των δυνάμεών της.
Απευθυνόμαστε στους μόνους που δίνουμε λογαριασμό στους συναδέλφους απ΄ολους τους Δήμους της Μαγνησίας για να τους διαβεβαιώσουμε ότι δεν θα σταματήσουμε να αποκαλύπτουμε και να απομονώνουμε συκοφάντες και συκοφαντίες ενώ ταυτόχρονα απλώνουμε χέρι συνεργασίας όπως έμπρακτα αποδείξαμε σε καθένα και καθεμιά που θέλει να συμβάλλει συλλογικά στο έργο μας και στους αγώνες μας για τα εργασιακά μας δικαιώματα», τονίζεται χαρακτηριστικά..

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.