Βόλος: Τι απαντά ο επιθεωρητής του ΟΣΕ που καρατομήθηκε

Τα στοιχεία που παρουσιάζει ο προϊστάμενος του σταθμάρχη της Λάρισας

Ένα από τα βασικά ερωτήματα που έχουν ανακύψει μετά τα μοιραία λάθη του σταθμάρχη, είναι αυτό για τις βάρδιες και τις ευθύνες του επιθεωρητή του ΟΣΕ, που ήταν υπεύθυνος για το πρόγραμμα εργασίας. Ο ίδιος, ο οποίος αρνήθηκε να τοποθετηθεί στους εκπροσώπους του Τύπου, ισχυρίζεται ότι ποτέ δεν έλαβε επίσημα ειδοποίηση ότι μπαίνει σε αργία. «Το έμαθα από τους δημοσιογράφους», φέρεται να λέει. Παράλληλα, τονίζει πως δεν υπάρχει καμία νομική βάση για να τεθεί εκτός ΟΣΕ καθώς θεωρεί πως έχει εκτελέσει άψογα τα καθήκοντά του.

Ο επιθεωρητής ισχυρίζεται ακόμα πως είχε κάθε δικαίωμα να τοποθετήσει τον 59χρονο στο πρόγραμμα εργασίας καθώς είχε πάρει την πιστοποίηση εργασίας. «Από τη στιγμή που είχε την πιστοποίηση εργασίας, μπορεί να μπει σε βάρδια», φέρεται να έχει πει και στον δικηγόρο του. Την ίδια ώρα, έμπειρα στελέχη του ΟΣΕ αναφέρουν πως χρειάστηκε να δουλέψουν έξι και επτά χρόνια ως δόκιμοι σταθμάρχες για να αναλάβουν υπηρεσία στον σταθμό της Λάρισας που θεωρείται ένα από τα πιο κομβικά κομμάτια στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.

Τι αποκαλύπτει για το ποιοι και πόσοι εργάζονταν τη μοιραία νύχτα του δυστυχήματος
Στην αντεπίθεση περνά ο επιθεωρητής Λάρισα που τέθηκε σε αργία ως ο άνθρωπος που τοποθέτησε μόνο του τον 59χρονο σταθμάρχη στη νυχτερινή βάρδια που σημειώθηκε η τραγωδία στα Τέμπη, αν και είχε πολύ μικρή προϋπηρεσία.

Όπως αναφέρει το OPEN η απόφαση για να τεθεί σε αργεία στερείται νομικής βάσης και θα απαντήσει με στοιχεία όταν εκδοθεί η επίσημη αιτιολόγησή της.

Σύμφωνα με όσα λέει ο επιθεωρητής, το φύλλο μηνιαίων παρουσιών που έχει καταθέσει, προβλέπει ότι στη νυχτερινή βάρδια θα έπρεπε να εργάζονται 3 σταθμάρχες.

Ένας θα σχολάει κανονικά στις 11 το βράδυ και οι άλλοι δύο να έχουν βάρδια από τις 10 το βράδυ μέχρι και τις 7 το πρωί. Ο εμπειρότερος όμως εκ των όπως καταγγέλει ο επιθεωρητής δεν έμεινε στη θέση του με αποτέλεσμα ο άπειρος 59χρονος να μείνει μόνος στη βάρδια.

Παράλλήλα ο επιθεωρητής επιρρίπτει ευθύνες και στον σταθμάρχη των Νέων Πόρων, ο οποίος όπως σημειώνει είδε τις δύο αμαξοστοιχίες να κινούνται στην ίδια γραμμή στον πίνακα διαχείρισης κυκλοφορίας, το ανέφερε, αλλά δεν σήμανε συναγερμό όπως όφειλε, ώστε να αντιληφθεί ο 59χρονος το μοιραίο του λάθος.

Ο επιθεωρητής Λάρισας πήρε αναρρωτική την επόμενη μέρα της μοιραίας σύγκρουσης
Όπωας μάλιστα αποκάλυψε ο ΣΚΑΪ, λίγες ώρες μετά το τραγικό δυστύχημα ο συγκεκριμένος επιθεωρητής που ήταν υπεύθυνος για τη λειτουργεία όλων των ελληνικών σιδηροδρόμων από τον σταθμό της Λάρισας μέχρι και τον σταθμό του Αιγινίου Πιερίας, ζήτησε και πήρε αναρρωτική άδεια για έναν μήνα.

Ο επιθεωρητής Λάρισας μένει στον Βόλο, αλλά τελικά έφυγε από την πόλη. Μέλος της οικογένειας του είπε στον ΣΚΑΪ πως δεν βρίσκεται στην πόλη και ότι έχει αποχωρήσει λόγω κάποιων προσωπικών προβλημάτων.

Όπως ανέφεραν στελέχη του ΟΣΕ, ο συγκεκριμένος επιθεωρητής δεν θα έπρεπε να τοποθετήσει τον συγκεκριμένο σταθμάρχη στη Λάρισα καθώς βρισκόταν μόνο λίγες ημέρες στη συγκεκριμένη θέση, αυτός είναι και ο λόγος που τέθηκε σε αργία και ο ίδιος αφού δεν θα έπρεπε να τον έχει βάλει σε μια τόσο σημαντική θέση μόνο του αλλά με δεύτερο σταθμάρχη μαζί.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.