Βόλος: Το σχολείο όπου η ηλικία δεν έχει σημασία

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
«Δεύτερη ευκαιρία» στην εκπαίδευση – Μήνυμα συμπερίληψης από το Εσπερινό Γυμνάσιο Βόλου

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2026 εσπερίδα με θέμα «Συμπερίληψη και Δικαίωμα στην Εκπαίδευση» στον Βόλο, από το Εσπερινό Γυμνάσιο Βόλου.

Η εκδήλωση συγκέντρωσε το ενδιαφέρον εκπαιδευτικών, μαθητών και οικογενειών, που είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την έννοια της συμπερίληψης και την εφαρμογή της στο σχολικό περιβάλλον. Στόχος της εσπερίδας ήταν η ανάδειξη της σημασίας μιας εκπαίδευσης που προσφέρει ίσες ευκαιρίες μάθησης για όλους.

Κεντρικοί ομιλητές ήταν ο ψυχίατρος κ. Ν. Νικολάου και ο συντονιστής εκπαίδευσης προσφύγων κ. Δ. Πριτσάς, οι οποίοι παρουσίασαν τις βασικές αρχές της συμπερίληψης στην εκπαίδευση με απλό και κατανοητό τρόπο. Η διευθύντρια του σχολείου, Σοφία Τριανταφύλλου, τόνισε παράλληλα τη σημασία της δημιουργίας ενός «δημιουργικού σχολείου» που θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο διευθυντής, εκπαιδευτικοί και μαθητές του εσπερινού Γενικού Λυκείου. Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε η συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών του εσπερινού γυμνασίου, ηλικίας από 18 έως 76 ετών, οι οποίοι μοιράστηκαν με το κοινό τις εμπειρίες τους από τη φοίτηση στο σχολείο, συνδυάζοντας χιούμορ και ειλικρίνεια.

Οι μαθητές υπογράμμισαν ομόφωνα ότι η δεύτερη ευκαιρία στην εκπαίδευση ανοίγει νέους δρόμους για το μέλλον τους, αναδεικνύοντας τη σημασία της δια βίου μάθησης και της εκπαιδευτικής ένταξης. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε σε κλίμα ενθουσιασμού, αφήνοντας θετικές εντυπώσεις σε όλους τους παρευρισκόμενους.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.