Χαμόγελα για το 40ο Ράλι Κένταυρος με νικητές από την Κύπρο

Ο απολογισμός των διοργανωτών

Οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας – Στέλιος Ηλία αναδείχθηκαν νικητές του 40ου Ράλι Κένταυρος με το οποίο άνοιξε η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι Ασφάλτου, με τους διοργανωτές την ίδια στιγμή να εκφράζουν την ικανοποίησή τους για τον βαθμό επιτυχίας σε όλους τους τομείς.

Το κυπριακό πλήρωμα με όπλο του, το VW Polo GTi R5, είχε εξασφαλίσει διαφορά μεγαλύτερης των 2 λεπτών στο πρώτο μέρος του Σαββάτου 13 Μαΐου. Την Κυριακή 14 του μηνός, συνέχισε σε FlatOut ρυθμό και  σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο και στα δυο περάσματα από τα Μελισσάτικα, έφτασε σε μια εύκολη νίκη, ολοκληρώνοντας 3 λεπτά μπροστά από τους διώκτες του.

Οι πανελλήνιοι πρωταθλητές Χώματος 2021, με την «Ούλλα Ένα» οδήγηση τους, πέτυχαν το 8/8 στις ειδικές διαδρομές αγώνα -μεταξύ των οποίων και στη Powerstage, που τους χάρισε 5 extra βαθμούς-και ξεκίνησαν την προσπάθεια κατάκτησης του φετινού ασφάλτινου τίτλου. συλλέγοντας το απόλυτο των βαθμών.  Αυτή μάλιστα ήταν η πρώτη  ασφάλτινη νίκη του Κύπριου οδηγού στην αγωνιστική του καριέρα.

Στη δεύτερη θέση του βάθρου ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Γιώργος Περουλάκης – Λευτέρης Σαρρής.

Το πλήρωμα του Mitsubishi Lancer Evo VIII, μπορεί να μην κατάφερε να ακολουθήσει τον ρυθμό των νικητών όπως αναφέρουν οι διοργανωτές, τονίζουν όμως ότι στάθηκε επάξια μπροστά από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό του αγώνα, κατακτώντας παράλληλα τη νίκη στη κλάση C2.

Στην τρίτη θέση του βάθρου ανέβηκαν οι Πρωταθλητές F2 των προηγούμενα ετών Δημήτρης Κτιστάκης – Μάνος Κτιστάκης. Το πλήρωμα του Peugeot 306, πετυχαίνοντας την τρίτη του διαδοχική νίκη στο βουνό των Κενταύρων ξεκίνησε με το δεξί την υπεράσπιση του τίτλου της κατηγορίας.

Οι νικητές της GroupN, Γιώργος Αργυρίου – Δημήτρης Πάσχος εκμεταλλεύτηκαν τις δυνατότητες του Mitsubishi Lancer EvoIX και ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης, ενώ παράλληλα ανέβηκαν στη δεύτερη θέση του βάθρου της κλάσης C2.

Πέμπτοι ήταν οι Γιώργος Γεροδήμος – Σωτήρης Γρηγορίου με το Opel Astra OPC, συμπληρώνοντας το βάθρο της κλάσης C2.  Συγχρόνως οι Δημήτρης Μίχος – Κωνσταντίνος Χειράκης, παρά τα 13 χρόνια απουσίας από τους ελληνικούς αγώνες κατάφεραν να κατακτήσουν τη νίκη στη κλάση C5. «Το πλήρωμα του Peugeot 208 Rally4  έδειξε να προσαρμόζεται άμεσα στο «νέο του γραφείο» και σημειώνοντας ανταγωνιστικούς χρόνους το διήμερο κατάφερε να ολοκληρώσει στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης» αναφέρουν οι υπεύθυνοι του 40ου Ράλι Κένταυρος.

Από την άλλη, η έλλειψη ελαστικών για βρόχινες συνθήκες περιόρισε τον ρυθμό των Κώστα Κόρακα – Γιώργου Κότσαλη τη σημερινή ημέρα, με αποτέλεσμα να τερματίσουν στην έβδομη θέση.

Όμως το πλήρωμα συγκέντρωσε πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα της κατηγορίας Ν, ολοκληρώνοντας στη δεύτερη θέση του βάθρου.

Τα 2 Citroen DS3 R3T με πληρώματα τους Γιάννη  Κωνσταντινίδη – Δημητρη Κυπαρισσά, και Τίτο Τιτάκη – Θοδωρή Μακράκη ολοκλήρωσαν στην έβδομη και όγδοη θέση του αγώνα, αντίστοιχα.
Τα δυο πληρώματα, με την ίδια σειρά τερματισμού, ακολούθησαν τους Κτιστάκηδες στο βάθρο της κλάσης C3.

Οι Γιάννης και Ανδρέας Νομικός με το ex-Skoda Motorsport Skoda Fabia S2000 ολοκλήρωσαν την πρώτη δεκάδα του αγώνα.  Οι Θανάσης Στεργιάδης – Παναγιώτης Γαζγάζης καθώς και οι Αποστόλης Βεργοζήσης – Στέφανος Κλόκας ακολούθησαν τους Μίχο – Χειράκη στο βάθρο της κλάσης C5, ανεβαίνοντας στο δεύτερο και τρίτο σκαλί αντίστοιχα.

Τα 2 πληρώματα, που αμφότεροι, αγωνίστηκαν με Peugeot 106 κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον αγώνα στην 11η και 13η θέση της γενικής κατάταξης.

Ανάμεσα τους τερμάτισαν, οι νικητές της κλάσης C6,  Γιάννης Κουτσοδήμος – Σπύρος Βλάγκας με Peugeot 106.

Ο κυπελλούχος της κλάσης το 2021, μαζί με το συνοδηγό του δημιούργησαν διαφορά ασφαλείας τη χθεσινή ημέρα και ελέγχοντας τον ανταγωνισμό σήμερα,  έφτασαν σε μια εύκολη επικράτηση.

Αυτή ήταν η δεύτερη διαδοχική νίκη του Θεσσαλού οδηγού στο αγώνα, καθώς είχε ολοκληρώσει στη πρώτη θέση στη τελευταία εκδοση του αγώνα το 2021.  Τα δυο Citroen Saxo με πληρώματα τους, Βαγγέλη Μασιάλα – Γιάννη Μόσχος και Νίκο Μανούσκο –  Ηλία Μανούσκο τους ακολούθησαν στο βάθρο της κλάσης.

Για τη κλάση C4, νικητές αναδείχθηκαν οι Ανδρέας Περάκης – Κώστας Κουρουγκιαούρης με Peugeot 206, με τους Κώστα Αναγνωστάκη – Δημήτρη Αλεξιάδη να ολοκληρώνουν με το Suzuki Swift Sport  στη δεύτερη θέση της κλάσης. Το βάθρο της κλάσης συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Διαμαντής – Ανδρέας Μασιάλας που βρέθηκαν πίσω από τα πηδάλια ενός Toyota Corolla AE86.

Το  Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι Ασφάλτου συνεχίζεται με το Ράλι Λαμίας που θα διεξαχθεί το διήμερο 24-25 Ιουνίου.

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.