Με αισθητή την απουσία του κόσμου διεξήχθη η 40η Ανάβαση Πορταριάς

Πλαγιολίσθηση σε όλη τη διαδρομή των 4.7 χιλιομέτρων στην 40η Ανάβαση Πορταριάς
Ποιοι ήταν οι νικητές του αγώνα
Η απουσία κόσμου μπορεί να ήταν παραπάνω από αισθητή, όμως αυτό δεν πτόησε τους 85 οδηγούς που συμμετείχαν στη επετειακή 40η έκδοση της Ανάβασης Πορταριάς το Σαβατοκύριακο να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους!
Με τον ήλιο να κατακλύζει το βουνό των Κενταύρων και τον αγώνα να κυλά ιδανικά, με ολιγόλεπτες διακοπές, ο Μηνάς Μπενής με Mitsubishi Lancer Evo IX κατέκτησε τη νίκη στην Ομάδα Ν, καθώς σημείωσε και στο δεύτερο σκέλος τον ταχύτερο χρόνο της κατηγορίας. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Γιώργος Κωνσταντακόπουλος με ακόμα ένα EVO, ενώ στη τρίτη θέση του βάθρου της Ν ανέβηκε ο νικητής της κατηγορίας Ν έως 2 λίτρα καθώς και της κλάσης Ν2, Βίκτωρας Ρέκκας,, με Citroen Saxo. Στο βάθρο των δίλιτρων και της κλάσης Ν2 ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση ο Δημήτρης Μπίκας με τρίτο τον Αποστόλη Κούση, αμφότεροι με Saxo.
Νικητής στην Ομάδα Α αναδείχθηκε ο Παναγιώτης Λιώρης με Ford Escort WRC.Ο Μιχάλης Ευθυμίου με ίδιο αυτοκίνητο, αν και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο σκέλος, περιορίστηκε στη δεύτερη θέση της Ομάδας Α, τερματίζοντας σε απόσταση μικρότερη του δευτερολέπτου μακριά από τον νικητή. Στη τρίτη θέση της ομάδας Α ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Βασίλης Μπάτζανος με Citroen Saxo, κατακτώντας τη νίκη στη κατηγορία Α έως 2 λίτρα καθώς και στη κλάση Α6 όπου συμμετείχε.
Μόλις 9 δέκατα μακριά του, στη δεύτερη θέση των δίλιτρων τερμάτισε ο Σταύρος Χατούπης με Opel Corsa, που πήρε τη νίκη στη κλάση Α7, με το βάθρο της κατηγορίας να συμπληρώνει ο Κωνσταντίνος Καρλιώτης με Citroen Saxo.
Για την κλάση Α7, το νικητή Σταύρο Χατούπη ακολούθησαν οι Τέλης Μπαρκονίκος και Κώστας Ντέκας, με Citroen Saxo.
Για την κλάση Α6, Βασίλης Μπάτζανος Κωνσταντίνος Καρλιώτης και Βασίλης Ανάγνου αποτελούν τον βάθρο των νικητών.
Στη κλάση Α5, τη νίκη κατέκτησε ο Στάθης Δαμασιώτης με Toyota Yaris.
Στην Ομάδα Ε, ο Αλέξανδρος Τσιόγκας με Citroen AX, σημειώνοντας το απόλυτο ταχύτερου χρόνου της κατηγορίας, καθώς ήταν ο πιο γρήγορος οδηγός της κατηγορίας σε όλα τα σκέλη δοκιμών και αγώνα, κατέκτησε μια εύκολη νίκη σε γενική, Ε ως 2 λίτρα και την κλάση Ε10 όπου συμμετείχε.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Δημήτρης Τσούργιαννης με Peugeot 106 s1, ενώ τρίτος ήταν ο Αποστόλης Αποστόλου με Peugeot 106
Χαρακτηριστικό της μάχης που εξελισσόταν όλο το Σαββατοκύριακο είναι πως μόλις 0.01sec χώρισε τους δύο οδηγούς στο δεύτερο σκέλος του αγώνα!
Για την κλάση Ε11 νικητής αναδείχθηκε ο Πάτροκλος Κάνσος με VW Golf.
Άγγιξε τη νίκη αλλά.. του γλίστρησε για μόλις 0.36 δευτερόλεπτα ο Κωνσταντίνος Καπουρελάκος με BMW 320 E30, ενώ ο Δημήτρης Μανωλόπουλος με ίδιο αυτοκίνητο συμπλήρωσε την πρωτη τριάδα της κατηγορίας.
Ο Μάριος Ηλιόπουλος πήρε τη νίκη στην Formula Saloon, αλλά ήταν ο Πασχάλης Χατζημάρκος με Mitsubishi Lancer Evo IX που έκλεψε τις εντυπώσεις, καθώς στο δεύτερο σκέλος σημείωσε τον απόλυτο χρόνο ημέρας -και νέο ρεκόρ της “νέας” διαδρομής- με 2:47: 75, τερματίζοντας μόλις 0.64sec μακριά από το νικητή!
Στη τρίτη θέση της Saloon τερμάτισε ο νικητής της κατηγορίας των Ατμοσφαιρικών, Παναγιώτης Ηλιόπουλος με το Ferrari 458 Challenge.
Στα δικίνητα της κατηγορίας, ο Δημήτρης Κακαράντζας με Opel Kadett κατέκτησε μια εύκολη νίκη με τον Δημήτρη Περίφανο να τερματίζει δεύτερος και τον Γρηγόρη Κορίνθιο με Seat Leon να ανεβαίνει στη τρίτη θέση του βάθρου.
Στη κατηγορία των Ατμοσφαιρικών, τον νικητή Παναγιώτη Ηλιόπουλο πλαισίωσαν ο Νίκος Παπαδόπουλος με το θηριώδες Ford Escort MK2 και ο Νίκος Μπερτζέμης με BMW E36
Στα Ατμοσφαιρικά δίλιτρα, Ο Κωνσταντίνος Βασταρδής με Citroen Xsara ήταν ο νικητής, με τον Γιώργο Σουφλάρη με Ford Escort MK2 να τερματίζει δεύτερος και τον Αποστόλη Μακάριο με ακόμα ένα Escort να καταλαμβάνει τη τρίτη θέση.
Ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος πήρε τη νίκη στα Fabia, με τους Γιώργο Σαρταμπάκο και Στάθη Κουκέα να τον πλαισιώνουν στο βάθρο.
Πιο εύκολα απ’ ό,τι περίμενε κατέκτησε τη νίκη στα Ιστορικά ο Γιάννης Κατσίκας με Ford Escort ΜΚ2
Δεύτερος ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Κωνσταντίνος Κοφινάς με Alfa Romeo GT Veloce ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Γιώργος Γαβριηλίδης με Ford Escort MK1.
Με τους οδηγούς Drift να πλαγιολισθαίνουν σε όλη τη διαδρομή των 4.7 χιλιομέτρων, ολοκληρώθηκε η 40η Ανάβαση Πορταριάς !
Ευελπιστώντας σε καλύτερες ημέρες Covid19, η Ανάβαση Πορταριάς ανανεώνει το ραντεβού της με το φιλοθεάμον κοινό στην 41η έκδοση του αγώνα το 2021.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.