Super Bowl 2023: Διαφημίσεις με διάσημους και κόστος εκατομμυρίων ευρώ

Το φετινό Super Bowl θα διεξαχθεί στο «State Farm Stadium» του Γκλέντεϊλ της Αριζόνα, με τους Κάνσας Σίτι Τσιφς και τους Φιλαδέλφεια Ιγκλς να διεκδικούν το δεύτερο τίτλο τους την τελευταία εξαετία, σε μία διοργάνωση που ξεχωρίζει και για το σόου του ημιχρόνου, αλλά και για τις διαφημίσεις του, οι οποίες κοστίζουν εκατομμύρια ευρώ για λίγα δευτερόλεπτα και θα περιλαμβάνουν και φέτος πλήθος διάσημων.

Είναι γνωστό ότι ο αγώνας αποτελεί το μεγαλύτερο ψυχαγωγικό γεγονός στις Ηνωμένες Πολιτείες. Έτσι είναι λογικό ένας άνευ προηγουμένου αριθμός διαφημίσεων με αστέρια πρώτης γραμμής θα παλέψει για να προσελκύσει την προσοχή κατά τη διάρκεια του Super Bowl. Και θα είναι η Ριάνα  εκείνη που θα τραγουδήσει στο  ημίχρονο.

Διασημότητες από τον κόσμο της μουσικής και του κινηματογράφου, συμπεριλαμβανομένων των θρύλων της ροκ Όζι Όσμπορν και Μπίλι Άϊντολ εμφανίζονται σε μια διαφήμιση, ενώ ο ράπερ Τζακ Χάρλοου  είναι σε ένα σποτ για τα «Doritos».

Οι διάσημες προσωπικότητες δεν είναι ασυνήθιστες στις διαφημίσεις του Super Bowl. Τα προηγούμενα χρόνια, ορισμένοι διαφημιστές χρησιμοποίησαν το Super Bowl για να δώσουν έμφαση σε κοινωνικά ζητήματα όπως η ισότητα των φύλων και η πρόσβαση σε καθαρό νερό, αλλά η εικόνα δεν θα είναι ίδια αυτή τη φορά, με τα brand να προτιμούν το… χιούμορ και τους celebrity για να ενδυναμώσουν το brand τους.

Φυσικά, οι εταιρείες προσπαθούν να κάνουν τις διαφημίσεις τους αξέχαστες για να κερδίσουν τα λεφτά τους από αυτές, που φέτος έχουν φτάσει σε τιμή ρεκόρ, όπως δήλωσε και ο Ντέρεκ Ράκερ, καθηγητής μάρκετινγκ στο Northwestern’s Kellogg School of Management. Πιο συγκεκριμένα, ένα σποτ 30 δευτερολέπτων για το Super Bowl φέτος πωλήθηκε για λίγο περισσότερα από 7 εκατομμύρια δολάρια.

Ενώ υπάρχουν περισσότερες μάρκες αλκοόλ, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και οι έμποροι λιανικής πώλησης αυτοκινήτων είναι σε μεγάλο βαθμό εκτός, σε σύγκριση με τα τελευταία χρόνια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο περσινός τελικός του Super Bowl προσέλκυσε ένα μέσο τηλεοπτικό κοινό, περίπου 101 εκατομμυρίων τηλεθεατών, περίπου 10% πάνω από το προπέρσινο τελικό του NFL, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen που δημοσιεύθηκαν σήμερα.

Περίπου 99 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν την εκπομπή για το Super Bowl στο NBC, ενώ άλλα 1,9 εκατομμύρια είδαν το παιχνίδι στο Telemundo που ανήκει στην Comcast.

Ο αριθμός περιλαμβάνει άτομα που παρακολουθούσαν τηλεοράσεις στο σπίτι και σε μπαρ και εστιατόρια. Οι Λος Άντζελες Ραμς νίκησαν με 23-20 τους Σινσινάτι Μπένγκαλς, πανηγυρίζοντας την πρώτη νίκη τους στο Super Bowl εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια.

Πηγή: newsit.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.