51χρονος έδωσε τέλος στη ζωή του

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία της Αρχαίας Ολυμπίας, στο άκουσμα της είδησης της αυτοκτονίας 51χρονου, ο οποίος διέμενε σε χωριό του δήμου.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες του Patrisnews, o 51χρονος, έδωσε τέλος στη ζωή του με χρήση όπλου.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως ο άνδρας, ο οποίος έχει μια κόρη που ζει στην Αθήνα και ζούσε μόνος του στο χωριό, ενώ εδώ και καιρό αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας. Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν από λίγες μέρες έχασε τον αδερφό του, από παθολογικά αίτια.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.