Ανοικτά από τις 11 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα θα είναι τα καταστήματα αύριο, Κυριακή των Βαΐων. Με πανελλαδική 24ωρη απεργία απαντούν οι εμποροϋπάλληλοι στο άνοιγμα των καταστημάτων.
H Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων (OIYE) κάνει λόγο για καταστροφικές πολιτικές του μνημονίου οι οποίες πολλαπλασιάζουν τα «λουκέτα», εκτοξεύουν την ανεργία και δημιουργούν εργαζόμενους «λάστιχο» με μισθούς πείνας και χωρίς δικαιώματα και κάνει κάλεσμα για μαζική συμμετοχή στην απεργία.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























