Συντετριμμένη από την απώλεια της Φώφη Γεννηματά είναι η Συλβάνα Ράπτη. Σε ανάρτησή της στο Facebook η πρώην βουλευτής και ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ κάνει λόγο για ένα “αναπάντητο θλιβερό γιατί” και αποκαλύπτει το γραπτό μήνυμα που της έστειλε η Φώφη Γεννηματά την Κυριακή.
«Καλημέρα Συλβάνα μου. Είμαι καλύτερα» έγραψε η Φώφη Γεννηματά.
«Χθες το πρωί το τελευταίο γραπτό μήνυμα: «είμαι καλύτερα». Σήμερα … σιωπή: η νέα, ωραία και γενναία ΦΩΦΗ αποχαιρέτησε τη ζωή, κάνοντας τα χείλη όλων να προφέρουν ένα αναπάντητο, θλιβερό ΓΙΑΤΙ», ανέφερε η Συλβάνα Ράπτη στην ανάρτησή της.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























