Ενημέρωση για την κατάθεση του ν/σ με τα μέτρα ζητεί ο Στ. Παναγούλης

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Να ενημερωθεί για το πότε θα δοθεί το νομοσχέδιο ζητεί ο ανεξάρτητος βουλευτής Στάθης Παναγούλης με επιστολή του προς τον πρόεδρο της Βουλής Νίκο Βούτση.

Όπως αναφέρει στην επιστολή του προς τον κ. Βούτση «όπως γνωρίζετε και έχετε ανακοινώσει, στις 18/5/2017 θα έρθουν προς ψήφιση τα νέα επώδυνα μέτρα στη Βουλή, που θα αποτελούνται από πολλές σελίδες. Μέχρι σήμερα 12/5/2017 δεν έχουν δοθεί ακόμη. Πρέπει να ξέρετε ότι υπάρχουν και βουλευτές στο Κοινοβούλιο που δεν είναι σε εντεταλμένη υπηρεσία. Για το λόγο αυτό ζητώ να με ενημερώσετε πότε θα δοθεί στους βουλευτές το κείμενο».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.