Για επίσχεση από Δευτέρα προειδοποιούν οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Κινητοποιήσεις από Δευτέρα αν η διοίκηση του ΟΑΣΘ δεν καταβάλλει μέχρι αύριο Παρασκευή τα δεδουλευμένα δύο μηνών και μέρος από το δώρο του Πάσχα που τους οφείλει, αποφάσισε το δ.σ. του συνδικάτου των εργαζομένων στον οργανισμό, όπως είπε μιλώντας στο Voria.gr ο πρόεδρος του Δημήτρης Τσερμενίδης.

Συγκεκριμένα, ανέφερε πως οι εργαζόμενοι θα προχωρήσουν σε επίσχεση εργασίας αν δεν καταβληθούν τα χρήματα.

Επίσης, ζητούν συνάντηση με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, για μια συζήτηση εφ’ όλης της ύλης αναφορικά με τον ΟΑΣΘ.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.