Ν.Δ.: Φέρνουν νέο μνημόνιο με υπερφορολόγηση και περικοπή συντάξεων

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σφοδρή κριτική στην κυβέρνηση για τη διαπραγμάτευση με τους δανειστές άσκησε ο εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Βασίλης Κικίλιας, κατηγορώντας την ότι δρομολογεί την υπεροφορολόγηση των πολιτών και την περικοπή συντάξεων.

«Ο κ. Τσίπρας επιχειρεί, τελικά, να κλείσει τη δεύτερη αξιολόγηση με τον χειρότερο τρόπο. Ένα νέο Μνημόνιο με βαριά υπερφορολόγηση όλων των Ελλήνων και νέα περικοπή συντάξεων» δήλωσε ο κ. Κικίλας.

Όπως επισήμανε ο εκπρόσωπος Τύπου της Ν.Δ. «είναι η πρώτη φορά που κυβέρνηση λαμβάνει μέτρα πέραν του κοινοβουλευτικού της βίου, χωρίς να έχει εξασφαλίσει ούτε ένα ευρώ χρηματοδότησης».

«Ο κ. Τσίπρας, με την ανικανότητα και τις εμμονές του, φέρνει τη χώρα με την πλάτη στον τοίχο και υπονομεύει το μέλλον των Ελλήνων για πολλά χρόνια», πρόσθεσε ο κ. Κικίλιας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.