Όλγα Γεροβασίλη: Η κυβέρνηση θα κριθεί στο τέλος της τετραετίας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Μήνυμα ότι η κυβέρνηση θα κριθεί στο τέλος της τετραετίας από τον λαό έστειλε η κυβερνητική εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη τονίζοντας ότι η εικόνα της κυβέρνησης δεν αλλάζει από τη Ν.Δ., από τις φωνές της Ν.Δ. και διάφορες στημένες διαδικασίες.
Σε δηλώσεις της στην ΕΡΤ, στο περιθώριο ομιλίας της σε συνέδριο στα Γιάννενα, σημείωσε ότι η αντιπολίτευση της Ν.Δ. δεν είναι χρήσιμη, αλλά επικίνδυνη και ασκεί κριτική για τη στάση της να ζητεί επανειλημμένα εκλογές, για τη στάση της αναφορικά με το διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες που τη «βλέπουμε να γίνεται φερέφωνο συμφερόντων», αλλά και τη στάση της σχετικά με τη συντονιστική επιτροπή διαλόγου για τη συνταγματική αναθεώρηση.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.