Πένθος για οδοντίατρο που «έφυγε» σε ηλικία 49 ετών

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Θρήνος στη Λαμία και στους ανθρώπους της υγείας από την είδηση του θανάτου της 49χρονης χειρουργού οδοντιάτρου Ιουλίας Αναγνωστοπούλου.

Έδωσε για καιρό με γενναιότητα τη μάχη με τον καρκίνο, που έμελλε να σβήσει τόσο πρόωρα το χαμόγελο της. Ο χαρακτήρας της μαζί με την επιστημονική της πληρότητα ήταν άλλωστε αυτά που την είχαν κατατάξει στις πιο γνωστές και αγαπητές οδοντιάτρους.

Διατηρούσε το ιατρείο της στην οδό Έσλιν στο κέντρο της Λαμίας.

Η κηδεία της θα γίνει την Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου στις 15:00’ στον Ιερό Ναό Αγίου Ιωάννη, στη Λαδικού Υπάτης.

Το αντίο των συναδέλφων της οδοντιάτρων:
«Ο Σύλλογος μας θρηνεί για την απώλεια της αγαπημένης συναδέλφου Ιουλίας Αναγνωστοπούλου.

Το ΔΣ του Συλλόγου μας εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια της και αντί στεφάνου θα καταθέσει στη μνήμη της το ποσό των 150 ευρώ στο Ορφανοτροφείο Θηλέων Λαμίας.»

Πηγή: https://www.lamiareport.gr/

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.