Οι εξελίξεις στην περιοχή και η πρόοδος που έχει καταγραφεί ως προς την εφαρμογή των μέτρων οικοδόμησης εμπιστοσύνης βρέθηκαν στο επίκεντρο του 2ου γύρου πολιτικών διαβουλεύσεων μεταξύ των υπουργείων Εξωτερικών Ελλάδας και ΠΓΔΜ.
Σύμφωνα με το υπουργείο Εξωτερικών, οι διαβουλεύσεις που διεξήχθησαν στη Θεσσαλονίκη, υπό τη συμπροεδρία του πολιτικού διευθυντή του ΥΠΕΞ, πρέσβη Πέτρου Μαυροειδή και της υφυπουργού Εξωτερικών της ΠΓΔΜ, Έλενα Κουζμανόβσκα, ήταν «σε φιλικό και εποικοδομητικό κλίμα».
Οι δύο πλευρές συμφώνησαν η διοργάνωση του επόμενου γύρου των συζητήσεων πραγματοποιηθεί στα Σκόπια, περί το τέλος του έτους.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























