Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε εργαζόμενος σε αρτοποιείο, ο οποίος έκανε και διανομή προϊόντων στην Ανατολική Κρήτη. Παρά το γεγονός ότι ο 35χρονος είχε συμπτώματα, συνέχισε την εργασία του και ήρθε σε επαφή με πολλούς ανθρώπους.
Τελικά, πήγε στο Νοσοκομείο το Σάββατο, όπου αποδείχθηκε ότι έχει προσβληθεί από τον covid- 19 και εισήχθη στην ειδική μονάδα για νοσηλεία.
Ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης και ένας ακόμα υπάλληλος οι οποίοι έχουν συμπτώματα, η σύζυγος του ιδιοκτήτη, που δεν έχει κανένα σύμπτωμα, υποβλήθηκαν σε τεστ και αναμένονται τα αποτελέσματά τους.
Σε τεστ υποβλήθηκε και η η σύζυγος του του 35χρονου. Αν και η ίδια έχει ήπια συμπτώματα, το τεστ βγήκε αρνητικό.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























