Τηλεφωνική επικοινωνία με τον απερχόμενο πρόεδρο της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ είχε στις 12.30 ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Προκόπης Παυλόπουλος.
Ο κ. Παυλόπουλος συνεχάρη τον κ. Ολάντ για την επιτυχή ολοκλήρωση της προεδρικής του θητείας τόσο σε ό,τι αφορά την Γαλλία όσο και σε ό,τι αφορά την συμβολή του στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε μια από τις πιο κρίσιμες περιόδους της ιστορίας της.
Τέλος, τον ευχαρίστησε για την εξαιρετικά θετική συμβολή του ως προς την παραμονή της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στον σκληρό πυρήνα της, την Ευρωζώνη, διαβεβαιώνοντάς τον ότι οι Έλληνες τον θεωρούν πάντα έναν πραγματικό Ευρωπαίο και μεγάλο φίλο της χώρας.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.





























