Β. Κικίλιας: Καμία ανοχή, καμία συνενοχή, κ. Τσίπρα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Η κυβέρνηση Τσίπρα εξακολουθεί να ζει σε έναν δικό της παράλληλο κόσμο» δήλωσε ο εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας Βασίλης Κικίλιας, με αφορμή τη συμφωνία κυβέρνησης – θεσμών.

Σύμφωνα με τον κ. Κικίλια, η κυβέρνηση φέρνει για ψήφιση στη Βουλή το τέταρτο Μνημόνιο, το χειρότερο όλων, με τα πιο σκληρά μέτρα λιτότητας, χωρίς να διασφαλίζει τη χρηματοδότηση της χώρας, μειώνει κατά 18% τις συντάξεις, μειώνει το αφορολόγητο κάτω από τα 5.900 ευρώ και θέλει να συνεχίσουν οι Έλληνες να ανέχονται τα ψέματά της με τα περίφημα δήθεν αντίμετρα.

Προσθέτει πως τα αντίμετρα για να ενεργοποιηθούν χρειάζονται πλεονάσματα απλησίαστα, «ακόμη και με τη σκληρή υπερφορολόγηση που επιβάλλει».

«Η Νέα Δημοκρατία είναι ξεκάθαρη: Καμία ανοχή, καμία συνενοχή» καταλήγει.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.