«Ένα μεγάλο βήμα έγινε», τονίζει σε δήλωσή της για το άνοιγμα της ΕΡΤ και της ΕΡΑ Βόλου η Βουλευτής Μαγνησίας Δανάη Τζήκα. Όπως αναφέρει, «ένα μεγάλο βήμα προς την αποκατάσταση της δημοκρατίας στην ενημέρωση έγινε. Η ΕΡΤ και οι τοπικές ΕΡΑ επαναλειτουργούν και επίσημα. 11 Ιουνίου 2015, δύο χρόνια μετά το «μαύρο» στην ΕΡΤ που θα γραφτεί με τα πιο μελανά χρώματα στην ιστορία της ενημέρωσης και της ελευθερίας του λόγου, η ΕΡΤ επιστρέφει στις τηλεοράσεις και στους ραδιοφωνικούς δέκτες.
Η ΕΡΑ Βόλου και όλοι οι τοπικοί ραδιοσταθμοί επιστρέφουν και αυτοί πιο ισχυροί, για να υπηρετήσουν την ενημέρωση, την ποιοτική ψυχαγωγία και να προβάλλουν τα διαφορετικά στοιχεία κάθε τόπου.
Η επαναλειτουργία της ΕΡΑ Βόλου σηματοδοτεί όχι μόνο την αποκατάσταση των κατάφωρων αδικιών που συντελέστηκαν αλλά αποτελεί μία νίκη ολόκληρης της τοπικής κοινωνίας, καθώς ο ιστορικός ραδιοσταθμός εκπέμπει σε πλήρη καθημερινή λειτουργία από το 1948. Και δεν σταμάτησε ούτε μετά τον «ξαφνικό θάνατο» της ΕΡΤ. Αντίθετα χάρη στους αγώνες των εργαζομένων και με τη στήριξη του κόσμου, αποτέλεσε κύτταρο αλληλεγγύης και ενημέρωσης, όπως και οι υπόλοιποι περιφερειακοί σταθμοί μαζί με την ΕΤ3.
Βεβαίως, υπάρχουν ακόμα πολλά βήματα που πρέπει να γίνουν. Στο δρόμο προς την επαναλειτουργία της ΕΡΤ άνοιξαν πολλά ζητήματα, ορισμένα από τα οποία συζητήσαμε σε συνάντηση με εργαζόμενους της ΕΡΑ Βόλου την Τρίτη 9-6-2015. Στοίχημα παραμένει για το επόμενο διάστημα να κεφαλαιοποιηθεί η εμπειρία των δύο προηγούμενων ετών με βασικά χαρακτηριστικά την αλληλεγγύη και την ενεργή συμμετοχή.
Ο καθένας από τη δική του πλευρά θα παλέψει για μια νέα, συμμετοχική ΕΡΤ, μακριά από τις παθογένειες του παρελθόντος. Στόχος οφείλει να είναι μια ΕΡΤ που θα είναι πομπός αλλά και δέκτης των κοινωνικών αναγκών και που θα φέρει εν τέλει έναν άλλο πολιτικό πολιτισμό στην ενημέρωση».































