Ολοκληρώθηκε η Α΄ Κατασκηνωτική περίοδος Αγοριών Δημοτικού στις εγκαταστάσεις της Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος στον Άγιο Λαυρέντιο Πηλίου, χρονικής διάρκειας από 29 Ιουνίου έως 6 Ιουλίου.

Με τις ευλογίες του Σεβ. κ. Ιγνατίου, ο οποίος τέλεσε τον αγιασμό της ενάρξεως της Β΄ περιόδου, τη σκυτάλη παρέλαβαν τα κορίτσια του Δημοτικού, υπό την ευθύνη του π. Βασιλείου Αδάμ και της πρεσβυτέρας Λαμπρινής Λουλουδάκη. Κατά την παρουσία του ο Σεβασμιώτατος συνομίλησε και αντάλλαξε εμπειρίες με τα παιδιά, ενώ ευχαρίστησε ιδιαιτέρως όλους τους υπευθύνους, τα στελέχη και τις κυρίες που βοηθούν στη κουζίνα για την εθελοντική τους προσφορά και για το Θεάρεστο έργο της διακονίας που διατελούν.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































