Συνάντηση αποφοίτων 1975 του Β΄ Γυμνασίου Βόλου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σαράντα χρόνια μετά την αποφοίτηση τους οι μαθητές του Β΄ Γυμνασίου Βόλου θα συναντηθούν την Παρασκευή 31 Ιουλίου στις 18:00 στο Ξενία του Βόλου. Οι απόφοιτοι μπορούν να βρουν περισσότερες πληροφορίες στο https://www.facebook.com/groups/810083269046718/ στο https://www.eventbrite.fr/myevent?eid=16654076792 ή ακόμη στα τηλέφωνα του Απόστολου Καλαμογιώργου 6978351519 ή του Κώστα Πώποτα 6944736060 ή στο email [email protected]

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.