Αναστολή λειτουργίας των Γυμνασίων Ευξεινούπολης και Στεφανοβικείου λόγω κορωνοϊού

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Κρούσμα κορωνοϊού καταγράφηκε στα Γυμνάσια Ευξεινούπολης και Στεφανοβικείου και πρόκειται για εκπαιδευτικό, ο οποίος διδάσκει και τα δύο σχολεία. Σήμερα, μετά και την χθεσινοβραδινή ενημέρωση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, τα μαθήματα στα δύο σχολεία πραγματοποιούνται με τηλεκπαίδευση, ενώ εκδόθηκε και η επίσημη απόφαση για την αναστολή της λειτουργίας τους.
Ειδικότερα, ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας κ. Σταχτέας μετά την γνωμοδότηση της Διεύθυνσης Υγείας αποφάσισε την αναστολή λειτουργίας όλων των τάξεων του Γυμνασίου Ευξεινούπολης για χρονικό διάστημα 14 ημερών δηλαδή από σήμερα 11/03/2021 έως και 24/03/2021 και την αναστολή λειτουργίας όλων των τάξεων του Γυμνασίου Στεφανοβικείου για χρονικό διάστημα 13 ημερών, από σήμερα 11/03/2021 έως και 23/03/2021.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.