Τα δύο δάχτυλα από το αριστερό της χέρι έχασε 49χρονη στην Αλόννησο, με αποτέλεσμα να υπάρξει άμεση κινητοποίηση προκειμένου να διακομιστεί στο Νοσοκομείο του Βόλου. Η γυναίκα μεσημεριανές ώρες φέρεται να προσπαθούσε να δέσει σκάφος όπου επέβαινε μαζί με τον πατέρα της στη Στενή Βάλα, όταν για άγνωστη αιτία τα δάχτυλά της πιάστηκαν στον ντόκο με αποτέλεσμα να υποστεί αυτόν τον σοβαρό τραυματισμό. Οδηγήθηκε στο Περιφερειακό Ιατρείο για να σταματήσει η αιμορραγία και υπήρξε κινητοποίηση για να διακομιστεί στο Νοσοκομείο του Βόλου. Κινητοποιήθηκε το Άξιον Εστί που έφτασε στο λιμάνι του Βόλου στις 3.20 το μεσημέρι και από εκεί με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο «Αχιλλοπούλειο». Επίσης με το ίδιο σκάφος διακομίστηκε στον Βόλο 30χρονος, αλλοδαπός με συμπτώματα σκωληκοειδίτιδας. Σημειώνεται ότι δέκα λεπτά πριν τις 7 το απόγευμα έδεσε στο λιμάνι του Βόλου και το Άγιος Δημήτριος, προερχόμενο από τη Σκόπελο, με 56χρονη η οποία υπέστη δηλητηρίαση και έπρεπε άμεσα να νοσηλευτεί στο Νοσοκομείο. Τέλος στις 12.25 το μεσημέρι το Άθως διακόμισε στον Βόλο 85χρονη με παθολογικά προβλήματα από τη Σκιάθο.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
































