Ανοίγουν αύριο Δευτέρα μέχρι και την ερχόμενη Παρασκευή οι κάλπες για ανάδειξη νέας Διοίκησης στον Σύλλογο Εργαζομένων ΟΑ Ν. Μαγνησίας, και το Ενιαίο Ψηφοδέλτιο Δημοτικών Υπαλλήλων Ν. Μαγνησίας κατεβάζει υποψηφίους τους
1) ΜΠΑΛΛΑ ΙΩΑΝΝΗ του ΑΓΓΕΛΟΚΩΣΤΑ
2) ΜΠΟΡΤΣΕΛΗ ΦΩΤΙΟ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ
Στη διακήρυξη του Ενιαίου Ψηφοδελτίου τονίζεται ότι όλες οι κυβερνήσεις αντιμετωπίζουν την ΠΟΕ-ΟΤΑ και τα κατά-τόπους σωματεία, αλλά τους εργαζόμενους τους σαν έναν ακίνδυνο παράγοντα, θεωρούν ότι είμαστε του χεριού τους και ότι μπορούν να μας χειραγωγήσουν.
«Με λύπη διαπιστώνουμε ότι αυτήν την περίοδο υπάρχει σοβαρό έλλειμμα συνδικαλιστικής εκπροσώπησης. Διανύουμε την χειρότερη περίοδο από άποψη προσανατολισμού και ικανότητας της ηγεσίας της ΠΟΕ-ΟΤΑ και του τοπικού σωματείου ΟΤΑ στο να εμπνεύσει, να κινητοποιήσει τους εργαζόμενους και να δημιουργήσει την πεποίθηση ότι με τους αγώνες μας μπορούμε να βελτιώσουμε τη ζωή μας.
Όλο και πιο καθαρό γίνεται ότι ο εργοδοτικός, κυβερνητικός και κομματικός συνδικαλισμός έκλεισε τον κύκλο του. Δεν μπορεί πλέον να προσφέρει τίποτα και όσο συνεχίζουμε να βαδίζουμε στην πεπατημένη, θα συσσωρεύονται απώλειες και οι εργαζόμενοι, αντί να επιλέγουν την αξιοπρεπή στάση και την αγωνιστική και συλλογική δράση, θα στρέφονται στο προσωπικό βόλεμα και την ατομική λύση, γεγονός που θα οδηγήσει στην πλήρη στέρηση όλων των δικαιωμάτων μας και σε μια ζωή χωρίς αξιοπρέπεια!
Στο χέρι μας είναι να σταματήσουμε την πορεία προς στον εργασιακό μεσαίωνα και να διεκδικήσουμε μια ζωή με δικαιώματα. Σε μια περίοδο όπου η ραγδαία ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνικής και η διευρυμένη χρήση της πληροφορικής, της ρομποτικής και της τεχνητής νοημοσύνης, στην παραγωγική διαδικασία αύξησαν την παραγωγικότητα της εργασίας, αντί να έχουμε καλύτερους μισθούς και συνθήκες εργασίας και να δουλεύουμε λιγότερο, οι μισθοί μειώνονται, οι εργασιακές σχέσεις ελαστικοποιούνται, ο χρόνος εργασίας και τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης αυξάνονται.
Σήμερα απαιτείται ένα συνδικαλιστικό κίνημα που θα προτάσσει τα εργασιακά μας συμφέροντα και δικαιώματα απέναντι σε κάθε εργοδοτική ή στενά κομματική και παραταξιακή παρέμβαση.
Με οδηγό αυτές τις αρχές και τις διαχρονικές αξίες του εργατικού – συνδικαλιστικού κινήματος, που είναι η αλληλεγγύη, η συλλογικότητα, η ανιδιοτέλεια, η ισοτιμία, η κοινωνική δικαιοσύνη και η αγωνιστική διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας, καλούμε σε συστράτευση όλους τους αγωνιστές και τίμιους εργαζόμενους και συνδικαλιστές, απ’ όλους τους Δήμους της Ελλάδας, τους καλούμε να προτάξουμε τα συμφέροντά μας ως εργαζόμενοι, για να αντιμετωπίσουμε την αδράνεια της ομοσπονδίας μας και να αντισταθούμε στην επίθεση συρρίκνωσης ή και κατάργησης των δικαιωμάτων μας.
Διεκδικούμε:
Στελέχωση όλων των υπηρεσιών των Δήμων με προσλήψεις μόνιμου προσωπικού και μονιμοποίηση των συμβασιούχων για την κάλυψη των πάγιων και διαρκών αναγκών των ΟΤΑ, με την ταυτόχρονη κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας και του θεσμού των εκτάκτων.
Αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις και δραστική μείωση του χρόνου εργασίας και των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.
Βελτίωση των συνθηκών εργασίας, τήρηση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους εργασίας, αυστηροποίηση της νομοθεσίας στις περιπτώσεις παραβάσεων, ένταξη και άλλων κατηγοριών εργαζομένων στα ΒΑΕ, μείωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης και αύξηση του ανθυγιεινού επιδόματος.
Ενίσχυση του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα των ΟΤΑ, ενάντια στις ιδιωτικοποιήσεις υπηρεσιών ή τη μετατροπή τους σε Επιχειρήσεις ή Ανώνυμες Εταιρείες ΟΤΑ και επαναφορά στο δημόσιο όσων υπηρεσιών έχουν μεταφερθεί σε ιδιώτες.
Το συμβόλαιο που μας ενώνει είναι τα κοινά μας συμφέροντα και η ανιδιοτελής βούληση του αγώνα για την υπεράσπισή τους. Τα πράγματα όμως δεν αλλάζουν με ευχές και καλές προθέσεις. Χρειάζεται να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας, σε κάθε δήμο, σε κάθε υπηρεσία, σε κάθε σωματείο και να παρέμβουμε για να αναδειχτούν νέες δυνάμεις που θα «ταράξουν τα λιμνάζοντα νερά», θα αλλάξουν τους συσχετισμούς στα τοπικά σωματεία και την
ΠΟΕ-ΟΤΑ, θα συμβάλλουν στην ανάδειξη των πραγματικών προβλημάτων και θα πρωτοστατήσουν στην ενότητα όλων των εργαζομένων και την οργάνωση των νικηφόρων αγώνων τους.































