Η ΕΛΜΕ Μαγνησίας για τις εμφανίσεις της Χρυσής Αυγής στα σχολεία

Η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Μαγνησίας κ. Μαρία Γιαννουλή
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ανακοίνωση εξέδωσε η ΕΛΜΕ Μαγνησίας, μετά τα φασιστικά συνθήματα που γράφτηκαν σε σχολεία του Βόλου, υπογραμμίζοντας ότι καταδικάζει κάθε μορφή λόγου ή πράξης που παραπέμπει σε φασισμό.
Όπως τονίζει στην ανακοίνωσή της «Με αφορμή νεότερες εμφανίσεις της εγκληματικής, φασιστικής ομάδας της «Χρυσής Αυγής» με στόχο και σχολεία μας, δηλώνουμε ακόμα μια φορά ότι καταδικάζουμε κάθε μορφή λόγου ή πράξης που παραπέμπει σε φασισμό, μισαλλοδοξία και βία. Φαίνεται ότι ακόμα και μετά την αποκάλυψη της εγκληματικού χαρακτήρα της οργάνωσης, μπορεί να παρασύρει μέρος της κοινωνίας μας και νεολαίας. Αναδεικνύεται ακόμα μια φορά η έλλειψη φύλαξης στα σχολεία και η ανάγκη σύλληψης και τιμωρίας των φασιστών, που όταν μένουν ατιμώρητοι, αποθρασύνονται. Πάνω απ’ όλα όμως αναδεικνύεται η ανάγκη ενίσχυσης της δημοκρατικής λειτουργίας του σχολείου και της καλλιέργειας δημοκρατικών στάσεων με παρεμβάσεις και το παράδειγμα των εκπαιδευτικών. Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς η εκπαιδευτική κοινότητα σε συνεργασία με επιστημονικούς φορείς πρέπει να υλοποιήσει μια σειρά δράσεων σε αυτήν την κατεύθυνση».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.