«Μπάχαλο στα σχολεία εν μέσω … κακοκαιρίας με ευθύνη του ΥΠΑΙΘ»

Τονίζει η «Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών»

«Μπάχαλο στα σχολεία εν μέσω κακοκαιρίας με ευθύνη του ΥΠΑΙΘ», όπως τονίζει η «Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών». Σε σχετική ανακοίνωση, αναφέρεται, «τις τελευταίες ώρες οι εργαζόμενοι και συνολικά ο λαός της Μαγνησίας έρχονται αντιμέτωποι με το κύμα κακοκαιρίας που είχε ανακοινωθεί εδώ και αρκετές μέρες. Δεν είναι όμως μόνο «ο κακός μας ο καιρός». Έρχονται στην επιφάνεια, για μια ακόμα φορά, οι τεράστιες ελλείψεις του κρατικού σχεδιασμού, της πολιτικής προστασίας και των κρατικών υποδομών. Για μια ακόμα φορά η κυβέρνηση καταφεύγει σε ανέξοδες συστάσεις και κινείται με αποκλειστικό γνώμονα την «ατομική ευθύνη».

Η πρώτη μέρα της κακοκαιρίας επιβεβαίωσε για μια ακόμη φορά τους φόβους και τις προειδοποιήσεις των εκπαιδευτικών για τα ανύπαρκτα μέτρα της κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας. Γίναμε μάρτυρες ενός απίστευτου μπάχαλου στα σχολεία, με αποκλειστική τους ευθύνη.

Οι «διθυραμβικές» ανακοινώσεις ότι λειτούργησαν πάνω από 46.000 διαδικτυακές τάξεις, μόνο οργή μπορεί να προκαλέσει. Είναι άλλη μια απόδειξη πως το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η επικοινωνιακή πολιτική και όχι η ουσία. Σήμερα, πρώτη μέρα της κακοκαιρίας, είδαμε συναδέλφους να προσπαθούν από το πρωί να πάνε στα σχολεία να κάνουν τηλεκπαίδευση, με κίνδυνο να τραυματιστούν από τον παγετό. Στη Μαγνησία, στην πρωτοβάθμια, οι οδηγίες για τηλεκπαίδευση στάλθηκαν στις 7:52 σήμερα το πρωί, ενώ στις 8:23 καλούσαν τους εκπαιδευτικούς να απαντήσουν μέχρι τις 8:30 αν αντιμετωπίζουν προβλήματα με την τηλεκπαίδευση. Σ’ αυτές τις συνθήκες φάνταζε ανέκδοτο η προετοιμασία του μαθήματος, χιλιάδες γονείς δεν είχαν τι να κάνουν με τα παιδιά, μια και δεν προβλέφθηκε ούτε καν άδεια, ενώ χιλιάδες εκπαιδευτικοί και μαθητές δε διέθεταν τον απαραίτητο εξοπλισμό για την περιβόητη τηλεκπαίδευση.

Το ΥΠΑΙΘ όχι απλά δε λαμβάνει υπόψη του τα σοβαρά προβλήματα στις υποδομές και τον εξοπλισμό, το γεγονός ότι χιλιάδες μαθητές δε διαθέτουν τεχνολογικά μέσα (άρα αποκλείονται από την τηλεκπαίδευση), το γεγονός ότι χιλιάδες, επίσης, εκπαιδευτικοί έχουν μικρά παιδιά στο σπίτι αλλά κυρίως δε δείχνει να καταλαβαίνει ή κάνει πως δεν καταλαβαίνει ότι η τηλεκπαίδευση υπό αυτές τις συνθήκες, όχι απλά δε στηρίζει ουσιαστικά τους μαθητές και δεν καλύπτει κενά, αντιθέτως μετατρέπεται σε «καρικατούρα» εκπαίδευσης».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.