FYSIKON

Αέρας ανανέωσης «πνέει» στην Τουριστική Επιτροπή του Δήμου Αλοννήσου όπως άλλωστε διεφάνη και μέσα από τη δυναμική παρουσία του προορισμού στην έκθεση Τουρισμού Grecka Panorama στη Βαρσοβία στις 1-2 Δεκεμβρίου, αμέσως μετά την επιτυχημένη παρουσίαση του προορισμού στο Ελσίνκι της Φινλανδίας. Σε ένα ιδιαίτερα ευνοϊκό κλίμα για την Ελλάδα που κατέκτησε το 2018 την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των Πολωνών ταξιδιωτών, καταλαμβάνοντας μερίδιο 31% στο σύνολο των κρατήσεων με 960.000 αφίξεις, ο Δήμος Αλοννήσου συμμετείχε στην καθιερωμένη έκθεση στην Πολωνία που φέτος κατέρριψε κάθε ρεκόρ και προσδοκία σε σχέση με την επισκεψιμότητα.
Σε περίπτερο 12τ.μ και με φόντο τις εξωτικές παραλίες, τις δραστηριότητες και τη ξεχωριστή Παλιά Αλόννησο, ο οικολογικός παράδεισος των Σποράδων έγινε ο πόλος έλξης εκατοντάδων επισκεπτών που είναι στις άμεσες σκέψεις του να επισκεφθούν την Ελλάδα. Το όνειρο τους μάλιστα θα γίνει αληθινό για κάποιους τυχερούς με τη δυνατότητα συμμετοχής τους σε διαγωνισμό που οργανώθηκε στο περίπτερο με δώρο, πακέτα φιλοξενιών στο μαγευτικό τόπο, ενώ μεγάλη ήταν η ανταπόκριση στο προωθητικό υλικό του Δήμου στα Πολωνικά. Το πνεύμα της αυθεντικής φιλοξενίας που προσφέρει το νησί, φρόντισε να μεταφέρει με τον καλύτερο τρόπο η κυρία Αγγελική Μαλαματένιου, Αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Αλοννήσου που εκπροσώπησε τον προορισμό με τη στήριξη της κυρίας Ιωάννας Βαφίνη, αναπληρωματικού μέλους της Επιτροπής Τουρισμού. Στο πλαίσιο επαφών που προγραμματίστηκαν σε συνεννόηση με την εταιρία συμβούλων Τουρισμού του Δήμου Αλοννήσου, η αντιπροσωπεία του Δήμου είχε τη ευκαιρία να συνομιλήσει με επιλεγμένους bloggers και δημοσιογράφους που διαθέτουν εξειδίκευση στις δραστηριότητες, τον εναλλακτικό Τουρισμό και τις οικογενειακές διακοπές, ενώ πραγματοποιήθηκαν και συναντήσεις με ταξιδιωτικά γραφεία και Τour Operators.
Η εκθεσιακή συμμετοχή της Αλοννήσου ενισχύθηκε και με την ένταξη της στους τρεις προορισμούς της ειδικής καμπάνιας που «έτρεξε» σε συνεργασία με την Coca Cola Τρία Εψιλον και τη διοργανώτρια εταιρία της έκθεσης, North Events, σε 15.000 δωρεάν vouchers με τα οποία οι Πολωνοί επισκέπτες μπόρεσαν να προμηθευτούν χωρίς κόστος ένα αναψυκτικό, ένα χυμό ή εμφιαλωμένο νερό από το εστιατόριο –καφέ της έκθεσης. «Στις ενέργειες προβολής του προορισμού, λόγο και θέση έχουν όλα τα μέλη της Επιτροπής Τουρισμού που θέλουν να βοηθήσουν. Ακούγοντας τα μηνύματα της αγοράς και τις ανάγκες των επαγγελματιών μας, στόχος μας είναι να γινόμαστε κάθε φορά, πιο ευρηματικοί και στοχευμένοι στις δράσεις που υλοποιούμε», δήλωσε ο Δήμαρχος Αλοννήσου και Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού κ. Πέτρος Βαφίνης.