Στην αποκατάσταση του οδικού δικτύου στο τμήμα Ανήλιο –Τσαγκαράδα προχωρά η Περιφέρεια Θεσσαλίας

Στην αποκατάσταση του οδικού κυκλώματος Ανήλιο – Τσαγκαράδα προχωρά το επόμενο διάστημα η Περιφέρεια Θεσσαλίας. Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός υπέγραψε με τον ανάδοχο τη σύμβαση του έργου προϋπολογισμού 4.650.000 ευρώ.
Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός τόνισε τα εξής: «σε συνεργασία με την Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Μαγνησίας Δωροθέα Κολυνδρίνη, τους Περιφερειακούς Συμβούλους και τις υπηρεσίες μας προχωράμε στην αποκατάσταση του οδικού κυκλώματος Ανήλιο – Τσαγκαράδα που εντάσσεται στα έργα συνολικού προϋπολογισμού 25 εκατ. ευρώ για τη βελτίωση του οδικού κυκλώματος Πηλίου. Ως Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουμε εκπονήσει και υλοποιούμε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την αποκατάσταση του προβληματικού οδικού δικτύου στο Πήλιο, μετά τις πρωτοφανείς θεομηνίες του Ιανουαρίου- Φεβρουαρίου 2018. Στόχος μας είναι η ενίσχυση της ασφάλειας στις μετακινήσεις τόσο των κατοίκων του Πηλίου όσο και των επισκεπτών του»
Στοιχεία έργου
Τα προβλεπόμενα έργα είναι χωματουργικά, έργα σταθεροποίησης, έργα αποστράγγισης, έργα οδοστρωσίας και ασφαλτικά.
Οι θέσεις που θα πραγματοποιηθούν οι επεμβάσεις με το παρών έργο είναι:
I. Άγιος Δημήτριος (περί της χ.θ 64+800) : Η θέση αστοχίας εκδηλώθηκε στο κατάντη όριο της οδού λίγο πριν τον Άγιο Δημήτριο μετά την διασταύρωση της Εθνικής οδού Κισσού-Χανίων.
II. Στον Κισσό (περί της χ.θ. 63+910) : Η θέση αστοχίας εκδηλώθηκε στο κατάντη όριο της νέας οδού Κισσού – Χανίων λίγο πάνω από τον Κισσό.
III. Στην Μαυρούτσα (περί των χ.θ 60+000-χ.θ 64+000): Η θέση αστοχίας είναι εκτεταμένη, δίνεται σαν δύο περιοχές συνεχόμενες Κισσός 4 και Κισσός 5 και η αστάθεια εκτίνεται μεταξύ Μαυρούτσας και Μούρεσι.
IV. Μετά την Μαυρούτσα και προς τον Κισσό καταγράφονται άλλες δύο θέσεις αστοχιών και οι δύο στο κατάντη όριο της οδού. Η μία αναφέρεται ως Μαυρούτσα 2 και η άλλη ως Μαυρούτσα 3.
V. Στον οικισμό της Τσαγκαράδας καταγράφονται άλλες τρεις θέσεις
• Η πρώτη στην είσοδο του οικισμού στην στροφή ερχόμενος από Ξουρίχτι (ρέμα) (περί της χ.θ 51+850)
• Η δεύτερη σε σχετικά ευθύγραμμο τμήμα της οδού μετά τους Αγίους Αποστόλους και
• Η τρίτη στην έξοδο του οικισμού προς Μούρεσι στην τελευταία στροφή (ρέμα) (περί της χ.θ. 55+990)
VI. Στον οικισμό του Μουρεσίου καταγράφονται άλλες δύο θέσεις αστοχιών
• Η πρώτη (διπλή) στο 58ο χιλιόμετρο και αφορά αστοχία οδοστρώματος στο κατάντη όριο και εν συνέχεια ολική βύθιση οδοστρώματος
• Η δεύτερη αφορά καθολική βύθιση οδοστρώματος και έμφραξη της οδού στη μία λωρίδα κυκλοφορίας λόγω κατάπτωσης βράχου.
VII. Τέλος στην παρούσα μελέτη περιλαμβάνονται και διάφορα σημεία με τοπικές αστοχίες του οδοστρώματος που αφορούν εργασίες αποκατάστασης οδοστρωσίας.

Στην υπογραφή της σύμβασης παρευρέθηκαν ακόμη η Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Μαγνησίας Δωροθέα Κολυνδρίνη και οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι Π.Ε Μαγνησίας και Β. Σποράδων Γρηγόρης Ιγγλέσης, Γιώργος Κίτσιος, Γιάννης Τέας και Θανάσης Ζλατούδης.