Σύνδρομο Guillain-Barre: Ο EMA αξιολογεί αναφορές για την εμφάνιση του μετά το εμβόλιο της AstraZeneca

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (EMA) ανέφερε την Παρασκευή πως εξετάζει αναφορές για ένα σπάνιο νόσημα που επηρεάζει τα νεύρα μετά τον εμβολιασμό με AstraZeneca και ζήτησε περισσότερες πληροφορίες από τη φαρμακοβιομηχανία.

ΟΕυρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων (EMA) ανέφερε την Παρασκευή πως εξετάζει αναφορές για ένα σπάνιο νόσημα που επηρεάζει τα νεύρα μετά τον εμβολιασμό με AstraZeneca και ζήτησε περισσότερες πληροφορίες από τη φαρμακοβιομηχανία.

Στο πλαίσιο των προγραμματισμένων αξιολογήσεων για ζητήματα ασφαλείας του εμβολίου Vaxzevria, η επιτροπή ασφαλείας του ΕΜΑ αναλύει τα στοιχεία που έχουν προκύψει για περιπτώσεις του συνδρόμου Guillain-Barre.

Όπως μεταδίδει το πρακτορείο Reuters, η AstraZeneca δεν απάντησε αμέσως στα αιτήματα για κάποιο σχόλιο.

Τι είναι το σύνδρομο Guillain-Barre που προκαλεί παράλυση
Σύμφωνα με δηλώσεις που είχε κάνει τον περασμένο Φεβρουάριο ο Θεόδωρος Βασιλακόπουλος, Καθηγητής Πνευμονολογίας – Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών, «το σύνδρομο ξεκινάει από περιφερική παράλυση αλλά μπορεί να πάει και προς τα πάνω και να παραλύσουν οι μυς της αναπνοής και να χρειάζεται κανείς αναπνευστήρα.

Αυτό βέβαια αφορά σπάνιες περιπτώσεις. Το σύνηθες είναι με την κατάλληλη αγωγή το σύνδρομο αυτό να αποκαθίσταται πλήρως».