Μόνο με παρέμβαση της διεθνούς κοινότητας μπορούν να ωθηθούν Ισραήλ και Παλαιστίνη σε ειρήνευση, γιατί πλέον η κατάσταση κινδυνεύει να ξεφύγει από κάθε έλεγχο, τόνισε ο υπουργός Εξωτερικών της Γαλλίας, Λοράν Φαμπιούς.
«Η κατάσταση είναι ιδιαίτερα τεταμένη. Έχω πει πολλές φορές ότι το να μην κάνουμε τίποτα ενέχει τον κίνδυνο της ανάφλεξης», ανέφερε ο κ. Φαμπιούς στο γαλλικό κοινοβούλιο.
«Η Γαλλία ζητεί δράση, όχι μόνον από τις δύο χώρες, Παλαιστίνη και Ισραήλ, οι οποίες πρέπει να εργαστούν από κοινού, αλλά και από τη διεθνή κοινότητα, ώστε να δημιουργηθεί πλαίσιο λύσης», κατέληξε.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
































