Δακρυγόνα και πάλι στην αίθουσα της Βουλής του Κοσόβου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Βουλευτές της αντιπολίτευσης έριξαν και πάλι σήμερα, Δευτέρα, δακρυγόνο μέσα στην αίθουσα της Βουλής, καταγγέλλοντας τις συμφωνίες με τη Σερβία και το Μαυροβούνιο.

Η ατμόσφαιρα έγινε αποπνικτική και οι βουλευτές αποχώρησαν από την αίθουσα.

Πρόκειται για το τελευταίο από μία σειρά παρόμοιων περιστατικών από τον Σεπτέμβριο.

Η αντιπολίτευση ανακοίνωσε ότι θα εμποδίζει τη λειτουργία του Κοινοβουλίου μέχρι την απόσυρση της συμφωνίας που επιτεύχθηκε τον περασμένο Αύγουστο στο πλαίσιο του διαλόγου Βελιγραδίου – Πρίστινας.

Εάν αυτό δεν συμβεί, η αντιπολίτευση ζητά δημοψήφισμα για νέες εκλογές.

Τον Οκτώβριο η αντιπολίτευση είχε ρίξει και πάλι δακρυγόνα στην αίθουσα του Κοινοβουλίου.

Στις 22 Σεπτεμβρίου, βουλευτές της αντιπολίτευσης έριξαν αυγά στον πρωθυπουργό Ίσα Μουστάφα μέσα στη Βουλή και τον εμπόδισαν να ενημερώσει τους βουλευτές για το διάλογο στις Βρυξέλλες για την εξομάλυνση των σχέσεων με τη Σερβία.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.