Νέα μέλη του Σ.Α. του ΟΗΕ Ιαπωνία, Αίγυπτος και Ουκρανία

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Η Αίγυπτος, η Ιαπωνία, η Σενεγάλη, η Ουκρανία και η Ουρουγουάη εκλέχθηκαν ομόφωνα μέλη του Συμβουλίου Ασφαλείας του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών με διετή θητεία, με χρονική αφετηρία την 1η Ιανουαρίου του 2016.

Η Γενική Συνέλευση του Οργανισμού, ο οποίος 193 χώρες – μέλη, εξέλεξε με 179 ψήφους την Αίγυπτο, με 184 ψήφους την Ιαπωνία, με 187 ψήφους την Σενεγάλη, με 177 ψήφους την Ουκρανία και με 185 ψήφους την Ουρουγουάη. Θα αντικαταστήσουν το Τσαντ, τη Χιλή, την Ιορδανία, τη Λιθουανία και τη Νιγηρία στο 15μελές Συμβούλιο.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.