Σύνοδο -υπουργικού επιπέδου- των χωρών που πρόσκειται φιλικά στη συριακή αντιπολίτευση θα διοργανώσει η Γαλλία στις αρχές Δεκεμβρίου, όπως γνωστοποίησε ο υπουργός Εξωτερικών Ζαν Μαρκ Ερό.
Ακόμη, ανέφερε ότι η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί μέσα στις επόμενες μέρες στο Παρίσι και ότι η Γαλλία θα ασκήσει ενεργά πίεση για ένα ψήφισμα του Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών με στόχο την επιβολή κυρώσεων στην κυβέρνηση της Δαμασκού για τη χρήση χημικών όπλων.
«Η Γαλλία παίρνει την πρωτοβουλία να αντιμετωπίσει τη στρατηγική του ολοκληρωτικού πολέμου από το καθεστώς και τους συμμάχους του, οι οποίοι επωφελούνται από την αβεβαιότητα στις ΗΠΑ», είπε χαρακτηριστικά ο Ερό.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.


































