Οι «Βιετνάμ» έρχονται στον Βόλο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Την Παρασκευή 25 Μαΐου στο «Lab Art»

Το πραγματικό κλείσιμο της σεζόν στο Τσαλαπάτα είναι …επεισοδιακό!

Οι «Βιετνάμ» έρχονται στον Βόλο, την Παρασκευή 25 Μαΐου στο «Lab Art» για μια … «βραδιά ΚΟΛΑΣΗ στη διασκέδαση» Είσοδος: 6 ευρώ. Ώρα έναρξης: 23.00

Όπως έγινε γνωστό απ΄τους διοργανωτές της βραδιάς, «οι Βιετνάμ είναι μια 6μελής μπάντα που τα παίζει όλα. Και όταν λέμε όλα, εννοούμε ΟΛΑ: Αθάνατα ελληνικά ποπ και λαϊκοπόπ χιτς από τα 80s, τα 90s και τα 00s που θα σας κάνουν να κάνουν να κουνηθείτε και να καψουρευτείτε ακόμα κι αν είστε ρομπότ. Στην πραγματικότητα βέβαια, όλα αυτά αποτελούν ξεκάρφωμα για τα αγνά, ανόθευτα σκυλάδικα στα οποία περνάνε τις μεγάλες ώρες, λίγο πριν την κατεδάφιση του εκάστοτε μαγαζιού.

ΤΙΠ: Αρχίστε να προπονείστε από τώρα στο σπάσιμο πιάτων…
Μore info: https://www.facebook.com/events/931787253648842/

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.