Σειρά μέτρων για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, με την ενίσχυση των ηλεκτρονικών συναλλαγών και τον περιορισμό της χρήσης των μετρητών στην οικονομία προτείνουν οι τράπεζες στην κυβέρνηση.
Η φορολόγηση της ανάληψης μετρητών για να μειωθεί η φοροδιαφυγή είναι ένα από τα μέτρα, όπως αναφέρει η «Καθημερινή».
Όπως τονίζουν επιτελικά στελέχη τραπεζών, τα μετρητά διοχετεύονται σε μεγάλο βαθμό ή μπορούν να διοχετευθούν εύκολα, στη «μαύρη» οικονομία. Έτσι, η επιβολή φόρου στις αναλήψεις θα μείωνε δραστικά τις συναλλαγές με μετρητά και κατ’ επέκταση της παραοικονομίας. «Δυστυχώς, υπάρχει μια μεγάλη καχυποψία και δεν είναι αδικαιολόγητη, διότι οι τράπεζες όλο το προηγούμενο διάστημα, χειρισμοί που έχουν κάνει στα διάφορα θέματα, δεν μας έχουν πείσει ότι μπορούν αξιόπιστα να κάνουν κάποια πράγματα. Γνωρίζουμε από το πώς χειρίστηκαν μέχρι τώρα τα θέματα των δανείων. Τώρα θέλουν να βάλουν έναν επιπλέον φόρο για κάθε ανάληψη. Αυτό καταρχήν είναι απαράδεκτο και δε νομίζουμε ότι δεν πρέπει να γίνει για κανένα λόγο. Για την επέκταση του πλαστικού χρήματος, δεν είμαστε αντίθετοι με την έννοια ότι είναι μια διαδικασία η οποία γίνεται παντού στην Ευρώπη και η οποία νομοτελειακά θ’ αρχίσει να εφαρμόζεται και στην Ελλάδα. Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι θα συμβάλει στην πάταξη της φοροδιαφυγής» ανέφερε μιλώντας στο Ράδιο Ένα ο πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου, Αλέξανδρος Κουτσελίνης.
Απαράδεκτο
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































