«Επιτέλους και μια εξαιρετική είδηση! Η παλιά καπναποθήκη της American Tobacco Company, γνωστή ως «Κίτρινη Αποθήκη», ένα πραγματικά εμβληματικό κτίριο του Βόλου της εποχής του μεσοπολέμου, τόπος μαρτυρίου πολλών αγωνιστών στη διάρκεια της γερμανικής κατοχής και προσωρινού γκέτο των Εβραίων που συλλαμβάνονταν, ιστορικό διατηρητέο μνημείο από το 1993, θα μετατραπεί σε «Technopolis Ιάσων – Innovation Hot Spot Επιχειρηματικής Καινοτομίας, Τεχνολογίας και Διεπιστημονικής Έρευνας», μέσω της Μονάδας Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Τμήμα του ισογείου και του υπογείου θα μετατραπεί σε χώρο έκθεσης και μνήμης για την ιστορία του κτιρίου. Όπως ανακοινώθηκε, το έργο, με συνολικό προϋπολογισμό 10 εκατ.ευρώ, εντάσσεται στο εθνικό σκέλος του ΠΔΕ, με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης, Αλ.Χαρίτση. Έτσι, χάρις στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και την ανταπόκριση που βρήκε το αίτημά του από την κυβέρνηση, συνεχίζεται η εμπεδωμένη στον Βόλο και απολύτως επιτυχημένη πρακτική επανάχρησης παλιών βιομηχανικών κτιρίων για τις ανάγκες της πόλης και του πανεπιστημίου. Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλους όσοι συνέβαλαν στην εξαιρετική αυτή εξέλιξη. Θα με συγχωρήσουν οι άλλοι συντελεστές -δεν είμαι άλλωστε σε θέση να γνωρίζω πώς φτάσαμε στο θετικό αυτό αποτέλεσμα-, αλλά αισθάνομαι την ανάγκη να κάνω ειδική μνεία -επειδή, ως δήμαρχος, το έζησα από «πρώτο χέρι»- στον πολύχρονο, με τεράστιες αντιξοότητες, αγώνα που έδωσε ο Ομότιμος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Ηλίας Χούστης, ο οποίος έκανε πραγματικά στόχο ζωής την ανάδειξη και αξιοποίηση του κτιρίου» τόνισε ο πρώην δήμαρχος Βόλου, κ. Πάνος Σκοτινιώτης.
Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους όσους συνέβαλαν στην εξέλιξη αυτή
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































