Για τα κόκκινα γάντια που είχε φορέσει στη συναυλία αλληλεγγύης στον αγώνα των καθαριστριών του υπουργείου Οικονομικών, μίλησε, μεταξύ άλλων, η Χάρις Αλεξίου. Μάλιστα, σύμφωνα με το athensvoice.gr, τη χαρακτήρισε μια αφελή πράξη, «όχι για το γιατί αλλά για το πώς», σημειώνοντας ότι δεν περίμενε να το οικειοποιηθεί ο ΣΥΡΙΖΑ. Είπαμε, αλλά όχι και έτσι Χαρούλα μας. Πες τουλάχιστον ότι ναι, τους στήριξες γιατί νόμιζες ότι έκανα καλό, ξεγελάστηκα και συγνώμη. Μην τρελαθούμε τελείως.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.



































