«Εκτίθεται καθημερινά και ανεπανόρθωτα η δημοτική αρχή»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Δεν άφησε ασχολίαστη την κίνηση της δημοτικής αρχής Μπέου ο υποψήφια δήμαρχος Βόλου, κ. Νάνσυ Καπούλα, αναφορικά με το θέμα του «Αχίλλειου». Μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5 επεσήμανε πως «Αυτό που πρέπει να καταλάβουν, είναι ότι τα θέματα τα οποία μπορεί να διαχειριστεί ένας δήμος, όπως για παράδειγμα τέτοιου τύπου παραχωρήσεις, για παράδειγμα το «Αχίλλειο» το βρήκε η δημοτική αρχή, πως θα πρέπει ισότιμα και με διαφανείς διαδικασίες να το διαχειρίζεται, απέναντι σε όλους τους δημότες. Καλό είναι, να μην φαίνεται και θέματα μεταξύ συγγενών και φίλων, για το δικό τους το καλό. Εννοείται, ότι τέτοιου είδους χειρισμοί έχουν πλέον εξαπλωθεί τόσο πολύ σε αυτό το σύστημα εξουσίας που δυστυχώς εκτίθενται καθημερινά και ανεπανόρθωτα. Δεν ξέρω αν τυπικά οι διαδικασίες ήταν σωστές, αν θα μπορούσε να αποσυρθεί ο διαγωνισμός, αλλά καταλαβαίνουμε όλοι ότι αυτού του τύπου οι χειρισμοί εννοείται ότι εκθέτουν αυτούς τους ανθρώπους που έχουν την τύχη της περιουσίας του δήμου στα χέρια τους. Καλό είναι να είναι πιο προσεκτικοί».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.